امروز ساعت ۱۶ در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا

قرعه مهیج لیگ قهرمانان

مهیج‌ترین قرعه‌کشی تمام ادوار لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۱۶ امروز به وقت تهران در مالزی انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۴۲۰۵۰۲
نویسنده رضا پورعالی - دبیر گروه ورزش

قرعه مهیج لیگ قهرمانان

چند فصل پیش که السد قطر، ژاوی تک‌ستاره سابق بارسا را که تصمیم گرفته بود سال‌های آخر دوران فوتبالش را در حاشیه خلیج فارس سپری کند جذب کرد، به همین دلیل این لیگ آسیایی به خودش می‌بالید اما حالا در فصل ۲۴-۲۰۲۳ همه نگاه‌ها به مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در مالزی معطوف شده تا جهان ببیند تیم‌های ستاره‌هایی چون نیمار، رونالدو، کریم بنزما، انگولو کانته، فابینیو، کالیدو کولیبالی، سرگئی میلینکوویچ، مارسلو بروزوویچ و الکس تلس که تا همین یک سال پیش در لیگ قهرمانان اروپا بازی می‌کردند، اینجا در آسیا به کدام تیم‌ها برخورد می‌کنند و سر از کدام ورزشگاه‌ها در می‌آورند. 
در قرعه‌کشی امروز سه نماینده ایران در دو سید مختلف قرار دارند؛ پرسپولیس در سید یک و در کنار بزرگانی چون الهلال و الاتحاد عربستان و السد قطر و دو تیم سپاهان و نساجی در سید ۳ که احتمالا با تیم‌های پرستاره عربستانی همگروه خواهند شد. 
این قرعه‌کشی در سید ۴ خود هم یک سورپرایز دارد به نام النصر با کریستیانو رونالدوی نامدارش. بی‌شک قرعه‌هایی که امروز از گلدان‌ها خارج می‌شوند، مهیج‌ترین قرعه‌هایی است که لیگ قهرمانان آسیا در تاریخش به خود دیده است. کدام قرعه‌ها نصیب ۳ نماینده ایران خواهد شد؟ 
همگروهی سپاهان و نساجی با تیم‌های الهلال و الاتحاد یا همگروهی پرسپولیس با النصر می‌تواند برای خیلی‌ها جالب توجه باشد. فقط کافیست چند ساعت دیگر منتظر بمانیم.  

نساجی در بین ۸ تیم تازه وارد

هشت تیم قرار است برای اولین بار در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان آسیا به میدان بروند که یکی از آنها نساجی مازندران است. تیم‌های ونت فورث ژاپن، ووهان چین، الفیصلی اردن، اینچئون یونایتد کره‌جنوبی، الفیحا عربستان، نوبهار ازبکستان 
و هانوی ویتنام در کنار نساجی ۸ تیمی‌ هستند که برای اولین بار بازی در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه می‌کنند.  همچنین دو تیم نیز بعد از مدت‌ها غیبت در این فصل لیگ قهرمانان حاضر هستند: بانکوک یونایتد تایلند بعد از ۱۶سال و ژجیانگ چین بعد از ۱۲سال.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها