تاکنون به این فکر کرده اید سرعت رایانه شما چرا انقدر پایین است یا به این فکر کرده اید چرا هارد کامپیوتر یک دفعه بدسکتور می‌دهد یا می‌سوزد،
کد خبر: ۱۴۲۰۰۶۰
نویسنده حمیدرضا خاتونی - ضمیمه کیلیک

برنامه نظارت وضعیت سلامتی هارددیسک رایانه

اگر به صورت حرفه ای با کامپیوتر کار کرده باشید متوجه می‌شوید که یکی از علت‌‌ها داغ شدن هارد است که به خاطر مشکلات نرم افزاری یا سخت افزای مختلف ایجاد می‌شود دراین قسمت به شما برنامه ای معرفی می‌کنم که بدون دانش تخصصی فقط با نصب برنامه اطلاعاتی به شما می‌دهد که بتوانید با توجه به افزایش  قیمت بالای هارد از آن محافظت کرده و تدابیر مناسبی برای محافطت از سیستم خود داشته باشید

۱- CrystalDiskInfo نرم افزاری برای نظارت وضعیت سلامتی هارد دیسک (HDD/SSD) و نمایش اطلاعات دقیق و کامل در مورد هارد درایوهای نصب شده بر روی کامپیوتر ( فلش، دما، شماره سریال، مدل، مجموع مدت زمان کار، رابط استاندارد ) است.

۲- همچنین نرم افزار CrystalDiskInfo به شما اطلاع می‌دهد که هارد دیسک شما چند بار و چند ساعت روشن شده است. این نرم افزار بر وضعیت هارد درایوهایی که از تکنولوژی SMART استفاده می‌کنند نظارت میکند و یک ارزیابی کلی از سلامت درایو را به شما ارائه می‌کند.

۳- نمایش صفات پارامتری SMART نظیر خواندن خطاها، عملکرد، شروع و پایان spindle، زمان جستجو، تعداد خاموش و روشن شدن گردش، خطاها از دیگر امکانات نرم افزار CrystalDiskInfo است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها