بازیگر پرحاشیه در خانه‌اش دستگیر شد

عاقبت رجزخوانی برای پلیس

بازیگر جنجالی که ماموران را تهدید کرده بود، هنگام دستگیری خود را از پنجره طبقه سوم آویزان کرد.
بازیگر جنجالی که ماموران را تهدید کرده بود، هنگام دستگیری خود را از پنجره طبقه سوم آویزان کرد.
کد خبر: ۱۴۱۶۴۹۷
به گزارش خبرنگار جام‌جم، روز شنبه یک بازیگر جوان که پیش از این به‌دلیل پوشیدن لباس‌های ناهنجار سوژه شبکه‌های اجتماعی شده بود، با انتشار پستی ماموران پلیس را تهدید کرد. او در این پست از مردان خواسته بود در صورت تذکر حجاب ماموران به زنی، با کلت یا قمه به او حمله کنند.  پس از انتشار این فیلم، ماموران پلیس با دستور قضایی این بازیگر را به‌دلیل دعوت به خشونت تحت تعقیب قرار داده و متوجه شدند در خانه‌اش در یکی از محله‌های تهرانپارس است.
ساعت ۱۰ صبح یکشنبه ماموران برای دستگیری این بازیگر به مقابل خانه‌اش رفتند که او خود را از پنجره طبقه سوم آویزان کرد. در ادامه موضوع به آتش‌نشانی گزارش شد و تیمی از آتش‌نشانان با حضور در محل اقدامات ایمنی را انجام دادند. از سوی دیگر ماموران سعی کردند با صحبت بازیگر ۳۸ساله را از پنجره دور کنند که تلاش‌های آنها باعث دستگیری او شد.  فیلمی که از صحنه دستگیری این بازیگر منتشر شده، نشان می‌دهد او خود را از پنجره آویزان کرده و با گوشی تلفن‌همراهش از ماموران فیلم می‌گیرد. 
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات فاتب هم عصر دیروز در این باره به جام جم گفت:  پس  انتشار کلیپ از فردی به نام  محمد صادقی  که در آن به صورت آشکار به ترویج خشونت و فحاشی علیه حافظان نظم و امنیت جامعه پرداخته بود؛ ماموران سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ پس از بررسی موضوع و هماهنگی با مرجع قضایی فرد ترویج دهنده‌ خشونت در جامعه را شناسایی و بازداشت کردند.
وی ادامه داد: این فرد برای سیر مراحل قضایی به مرجع قانونی تحویل داده شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها