با تهیه‌کننده و کارگردان نماآهنگ‌های ملی، مذهبی

نماآهنگ‌های جذاب در کودکان اثرگذاری زیاد دارد

در سال‌های اخیر یکی از اتفاقات مهم پخش نماآهنگ‌های ملی مذهبی با قالب متفاوت از رسانه‌ملی است؛ مسأله‌ای بسیار مهم که جذابیت و جذب مخاطبان را به همراه داشته‌است.
کد خبر: ۱۴۱۶۳۷۶
در این زمینه می‌توان به آثاری همچون «با احترام بابا سلام» با صدای محمدحسین پویانفر و «عزیزم حسین» با صدای رضا هلالی اشاره کرد. با یک بررسی چکیده و اجمالی می‌توان گفت همواره کارهای کوتاه و خلاصه، اثرگذاری مطلوبی در ذهن مخاطب دارد، به ویژه اگر همین آثار در چارچوب هنری و جلوه بصری باشد که رنگ و لعاب خوبی به کار می‌بخشد.
سیدامیرحسین محمودیان، تهیه‌کننده و کارگردان نماآهنگ‌های ملی مذهبی که به تازگی آثار مناسبتی را روی آنتن برده، در گفت‌وگو با «قاب کوچک» می‌گوید: حدود ۱۲ سال در حوزه کارهای فرهنگی کودک و نوجوان مشغول به فعالیت هستم. سال ۹۷ به سفارش گروه بسیج صداوسیما، برنامه‌های خانه سرود را همراه با عبدالرضا هلالی شروع کردیم.  بعد از سرودن ارغوان که با رضایت و نظر مطلوب رهبر معظم انقلاب همراه بود، کارهای سرود مداحی گسترده شد. ما یک گروه ۱۵ نفره دغدغه‌مند بودیم که در استودیو پورتله در حوزه کودک و نوجوان در فضای فیلم کوتاه، نماآهنگ، سرود مداحی، و برنامه‌های تلویزیونی مشغول به فعالیت هستیم. 
وی افزود: حدود سه سال و نیم به صورت تخصصی در حوزه کودک و نوجوان کار روان‌شناسی و تربیتی انجام شده اما با توجه به هزینه‌های گزاف کار فرهنگی در حوزه کودک و نوجوان، متاسفانه با کم لطفی برخی دوستان مواجه شده و حمایت و همکاری صورت نگرفته‌است. طبق فرموده امام‌خمینی(ره) امید من به شما دبستانی‌هاست و تثبیت شخصیت و تاثیر‌پذیری کودکان از سه تا شش سالگی به مراتب بهتر و بیشتر خواهدبود. 
نماآهنگ با احترام بابا سلام  با صدای محمدحسین پویانفر، «مباهله» با تهیه‌کنندگی بنده و کارگردانی و تصویربرداری سامان درویشی، «عشق کودکی» با صدای حسین خلجی که موضوع داستان‌محور در خانه قدیمی مدرس برای محرم به سفارش خانه تولیدات شبکه سه به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سیدامیرحسین محمودی، «شاه نجف »به سفارش شبکه سه و همزمان چند شبکه دیگر، «نسیم بهار» در دوران کرونا در بیمارستان‌های مختلف و دیده شدن روحیه جهادگران با اجرای میدانی و صداوسیما و فضای مجازی «جان دلم» به مناسبت مبعث پیامبر در چهار شبکه مهم نیز از جمله آثاری است که روی آنتن رفت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها