کولرگازی بخش جدایی ناپذیر از هر خانه‌ای و بخش عمده‌ای از هزینه لوازم خانگی ضروری را به خود اختصاص می‌دهد. انتخاب صحیح کولر گازی بسیار مهم است، زیرا سرمایش، راحتی و مصرف انرژی مستقیما به آن بستگی دارد. در این مطلب تعدادی از بهترین و پر فروش‌ترین برند کولرگازی را برای شما معرفی می‌کنیم. پس تا انتها با سلام بابا همراه باشید. در این مطلب تعدادی از بهترین و پرفروش‌ترین برند کولرگازی را برای شما معرفی می‌کنیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.
کد خبر: ۱۴۱۶۲۱۴

بهترین مارک کولرگازی در سال ۱۴۰۲+ قیمت کولرگازی

کولر گازی گونه‌ای دستگاه تهویه است که به کمک سیکل تبرید تراکمی، گرما را از اتاق گرفته و آن را در خارج اتاق دفع می‌کند. در برخی دستگاه‌ها امکان معکوس کردن این سیکل یا چرخه وجود داشته و می‌توان کولر را تبدیل به پمپ حرارتی کرد و در فصل زمستان از آن برای گرمایش استفاده کرد. کولرگازی بخش جدایی ناپذیر از هر خانه‌ای و بخش عمده‌ای از هزینه لوازم خانگی ضروری را به خود اختصاص می‌دهد. انتخاب صحیح کولر گازی بسیار مهم است، زیرا سرمایش، راحتی و مصرف انرژی مستقیما به آن بستگی دارد. این وسیله گرما را ازداخل اطاق گرفته و در خارج از آن دفع می‌نماید و یا در برخی کولرگازی قابلیت برعکس هم وجود دارد و امکان گرماسازی هم دارند. هردستگاه دارای چهار قسمت اساسی مانند کمپرسور، کندانسور، اواپراتور و شیر انبساط است، سیکل سرمایش به این صورت است که ابتدا گاز توسط کمپرسور متراکم می‌شود. پس از عبور گاز از کندانسور وارد اواپراتور می‌شود و به مایع تبدیل می‌شود. سپس گاز تبخیر شده و گرمای مورد نیاز خود را از مولکول‌های هوا می‌گیرد. به این ترتیب موجب سرمایش هوای داخل ساختمان می‌شود. ظرفیت کولر‌های گازی برحسب BTU/hr بیان می‌شود. هر BTU میزان گرمای لازم برای افزایش دمای یک پوند آب در فشار یک اتمسفر از ۶۰ به ۶۱ درجه فارنهایت است.

 ما در این مطلب تعدادی از بهترین و پر فروش‌ترین برند کولرگازی را برای شما معرفی می‌کنیم. پس تا انتها با سلام بابا همراه باشید.

انواع کولرگازی

انواع مختلفی از کولرگازی وجود دارد که به بررسی و معرفی چند نمونه از آن‌ها میپردازیم:

۱-کولر گازی یک تکه ایی یا پنجره ایی سرد و گرم

۲-کولرگازی دو تکه ایی یا اسپلیت سرد و گرم

۳-کولرگازی پرتابل یا قابل حمل

۴-کولرگازی ایستاده سرد و گرم

۵-کولرگازی سقفی سرد و گرم

۶-کولرگازی داکتی با کانال سرد و گرم

۷-چند شعبه ایی یا مولتی وی

امروزه برند‌های متنوعی در بازار موجود هستند که ساخت بهترین کولر را در چرخه تولیدات خود قرار داده اند. شرکت‌های معتبری همچون ال جی، سامسونگ، جنرال گلد، جنرال شکار، گری، کریر را می‌توان به عنوان اصلی‌ترین تأمین کننده‌های کولر گازی معرفی کرد. در ادامه به معرفی بهترین مارک کولر گازی خارجی و همچنین معرفی مختصری از یک مدل از هرکدام می‌پردازیم.

۱. کولرگازی جنرال شکار

اسپلیت سرد و گرم جنرال شکار یکی از کولرگازی‌های سرد و گرم است که مجهز به دو پنل دو تکه دیواری است و از لحاظ طراحی و کیفیت باید گفت یکی از بهترین مدل‌های شرکت جنرال است. موتور این کولرگازی‌ها از موتور‌های توشیبا و ساخت کشور تایلند است که کیفیت خوب و قیمت مناسبی هم دارند.

  • جنرال شکار لبخندی

کولر گازی یا اسپلیت GNRR طرح لبخند جزو کولر گازی‌های جنرال شکار می‌باشد. این کولرگازی به صورت تک پنل طراحی شده است و دارای ۲ بخش است. این مدل از کولرگازی جنرال دارای ظرفیت‌های ۱۲۰۰۰ و ۱۸۰۰۰ و ۲۴۰۰۰ و ۳۰۰۰۰ بی تی یو میباشد. همچنین دارای کمپرسور روتاری (Rotary) از نوع موتور سبک است بنابراین می‌توانید از آن در اقلیم یا مناطق جغرافیایی با آب و هوای معتدل (T۱) بدون مشکل استفاده کنید. این سیستم تهویه مطبوع دیواری دارای گاز از نوع R۴۱۰A می‌باشد. این محصول مجهز به ریموت کنترل است و به کمک آن می‌توانید کنترل کاملی بر روی کولر داشته باشید.

۲. کولرگازی جنرال گلد

شرکت جنرال گلد GENERAL GOLD، به عنوان یکی از قدیمی‌ترین تولید کننده دستگاه‌های تهویه مطبوع و انواع کولر گازی اسپلیت، کولر گازی ایستاده، داکت اسپلیت، کولر پرتابل قابل حمل و تلویزیون با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سیاست مشتری مداری و تولید محصولات با کیفیت موفق شده به بزرگ‌ترین برند تهویه مطبوع تبدیل شود.

  • کولر گازی جنرال گلد ۳۰۰۰۰ ویتالی

کولر گازی جنرال گلد GG-MS۳۰ VITALLY از مدل‌های تازه عرضه شده‌ای است که توسط برند چینی جنرال گلد با ظرفیت بالای ۳۰ هزار و دو چرخه سرمایشی و گرمایشی و به صورت یک اسپلیت تک پنل طراحی شده است. اسپلیت دیواری جنرال گلد ویتالی GG-MS۳۰ از دو بخش یونیت داخلی با مدل GG-MS۳۰ VITALLY و یونیت خارجی با مدل GG-MS۳۰ VITALLY تشکیل شده است. بخش خارجی این کولر گازی مربوط به کمپرسور و یا همان موتور و بخش داخلی آن هم مربوط به پنل دستگاه می‌باشد. این کولر گازی دارای کمپرسور روتاری (Rotary) می‌باشد.

۳. کولرگازی ال جی

ال جی یکی از برند‌های موفق در تولید کولر گازی است. این شرکت در تولید محصولات الکتریکی قوی و با کیفیت، سابقه طولانی دارد. کولر‌های سرد و گرم ال جی، قابلیت استفاده از برق تک فاز با نصب ۲ الی ۴ پنل به یک دستگاه خارجی را دارند. نصب اسپلیت‌های ال جی بسیار آسان و سریع انجام می‌شود و یک انتخاب مطمئن است.

  • کولرگازی ال جی ART

بهترین مارک کولرگازی در سال ۱۴۰۲+ قیمت کولرگازی

کولر گازی ال جی ART جزو کولر گازی‌های ۲۰۱۹ و سری Art Cool ال جی می‌باشد. مدل ART-۱۹K ظرفیت ۱۸۰۰۰ و مدل ART-۲۶K از ظرفیت بی تی یو ۲۴۰۰۰ برخوردار است. این کولر گازی با برخورداری از کمپرسور دوال اینورتر (Dual Inverter) علاوه بر مصرف انرژی و صدای کم، بازدهی و طول عمر بالایی دارد.

۴. کولرگازی سامسونگ

بهترین مارک کولرگازی در سال ۱۴۰۲+ قیمت کولرگازی

این شرکت با ارائه محصولات ارزان قیمت، با کیفیت و بی نقص، رقابت بزرگی را در تولید کولر گازی راه انداخته است. کولر‌های گازی سامسونگ دارای کمپرسور اینورتر هوشمند بوده و مصرف برق بسیار پایینی هم دارند و عمدتا از نوع روتاری و اسکرول هستند که باعث شده این برند را به یکی از پرفروش‌ترین‌ها در بازار ایران تبدیل کند. سامسونگ به زیبایی کولرگازی هم اهمیت می‌دهد و پنل‌های زیبا و منحصر به فردی را به بازار عرضه کرده است.

  • کولر گازی سامسونگ AR۲۴NSFHEWKN

کولر گازی ۲۴۰۰۰ سامسونگ مدل AR۲۴NSFHEWKN یکی از بهترین محصولات کمپانی سامسونگ با طراحی دیواری و ظرفیت ۲۴۰۰۰ می‌باشد. گاز R۴۱۰A، موتور اینورتر دیجیتال T۳ و T۱، ظرفیت گرمایشی و سرمایشی، پرتاب باد از چهار طرف و فیلتر ضد باکتری از دیگر قابلیت‌های این کولر گازی به شمار می‌رود. فناوری اینورتر، کنترل دستگاه از طریق گوشی و حالت خواب از دیگر ویژگی‌های این کولر گازی ۲۴۰۰۰ به حساب می‌آیند.

۵. کولرگازی گری

گری یک کمپانی چینی است که از تخصصی‌ترین تولیدکنندگان سیستم تهویه هوا است. کولر‌های گازی گری تنوع بالایی دارند و در مدل‌های اسپلیت دیواری، پنجره‌ای و ایستاده وجود دارند. اما اسپلیت‌های دیواری به سه مدل اینوتر، گرید A و B تقسیم می‌شوند. این کولر‌ها دارای قابلیت حفظ دما در شرایط محیطی، اپراتور‌های ضدباکتری و فیلتر الکترواستاتیک هستند.

  • کولرگازی گری مدل GWH

این کولرگازی مونتاژ کشور چین است و با دو ظرفیت ۱۲۰۰۰ و ۲۴۰۰۰ تولید شده است. دارای طراحی دیواری، موتور روتاری T۱، گاز R۴۱۰A، ظرفیت سرد و گرم، فیلتر تصفیه هوا و صفحه نمایش مخفی می‌باشد. کولر گازی گری با داشتن دو ظرفیت ۱۲۰۰۰ و ۱۸۰۰۰ مناسب برای متراژ‌های بالای ۱۰ متر و با طراحی دیواری آن نیز می‌توانید به راحتی محل خود را خنک یا گرم نگه‌دارید.

۶. کولرگازی کریر

شرکت کریر بزرگترین تولیدکننده تأسیسات تهویه مطبوع و سرمایشی-گرمایشی در جهان است. کولر گازی‌های دیواری کریر جدیدترین آپشن‌های روز دنیا را به خود اختصاص داده اند و محیط‌های مورد نظر شما را به خوبی خنک یا گرم می‌کند.

  • کولرگازی کریر QHA

این کولرگازی محصول سال ۲۰۲۲ شرکت کریر و ساخت کشور چین می‌باشد و در لیست خوش فروش‌ترین کولر گازی‌های موجود در بازار قرار دارد. این محصول از دو بخش یونیت داخلی و یونیت خارجی تشکیل شده است که هر کدام طراحی جمع و جور و شیکی را به خود اختصاص داده‌اند. این محصول از هر دو حالت سرمایش و گرمایش پشتیبانی می‌کند بنابراین می‌توانید از آن برای سرد یا گرم کردن محیط اتاق یا سالن استفاده کنید.

در جدول زیر قیمت کولرگازی معرفی شده با ظرفیت ۱۸۰۰۰ و ۲۴۰۰۰ را در تیر ماه ۱۴۰۲ آورده ایم، برای اطلاع دقیق از قیمت هرکدام از کولرگازی‌ها به سایت فروشگاه سلام بابا مراجعه فرمایید.

بهترین مارک کولرگازی در سال ۱۴۰۲+ قیمت کولرگازی

جمع بندی

برای انتخاب کولر گازی مناسب باید ظرفیت سرمادهی مورد نیاز برای کاربرد مورد نظر با توجه به ابعاد ساختمان، آب و هوای منطقه و سایر موارد موثر در این زمینه، را محاسبه نماییم. کولر‌های گازی اینورتردار کم مصرف‌تر می‌باشند، علاوه بر این به برچسب انرژی کولر‌ها توجه کنید. خدمات پس از فروش و گارانتی دستگاه نیز اهمیت بالایی دارد. همچنین شما میتوانید جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع مختلف کولرگازی‌ها با کارشناسان فروش سایت سلام بابا در تماس باشید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها