چهره این هفته با افتخار تقدیم می‌شود به امدادگر محمد مهدی هاشمی‌نیا، امدادگر کوهستان جاده چالوس که عکس او هنگام انتقال یک پیرمرد روی دوشش در فضای مجازی غوغا کرد.
چهره این هفته با افتخار تقدیم می‌شود به امدادگر محمد مهدی هاشمی‌نیا، امدادگر کوهستان جاده چالوس که عکس او هنگام انتقال یک پیرمرد روی دوشش در فضای مجازی غوغا کرد.
کد خبر: ۱۴۱۳۱۲۱

هاشمی نیا از امدادگران هلال احمر در سیل جاده چالوس است که انتشار عکس او در حالی که پیرمردی را به دوش کشیده و از سیل نجات می‌دهد با واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی رو به رو شد و از این فداکاری او تقدیر کردند.
این امدادگر درباره این عکس می‌گوید: هنگام امدادرسانی به گرفتاران سیل در جاده چالوس متوجه شدم یک پیرمرد تنها در مسیری که پر از گل و لای است حضور دارد. با او صحبت کردم که اجازه دهد کولش کنم و او را از مسیر گل و لای خارج کرده و به جای امنی برسانم که قبول کرد. پیرمرد را روی کولم سوار کردم و به محلی امن که نیروها بودند، بردم. پیرمرد به من گفت اگر می‌شود به شما دو عدد ۱۰هزار تومانی بدهم. من هم که خیلی شوخ‌طبع هستم، به پیرمرد گفتم پدر جان این مسیر در اسنپ جزو گزینه عجله دارم است و هزینه‌اش بیشتر از ۲۰هزار تومان است که همگی خندیدیم و بعد به او گفتم تمام کارهای امدادی هلال احمر رایگان بوده و اگر ما کاری می‌کنیم برای خدمت به مردم است. او در مورد نجات اعضای یک خانواده قبل از ورود سیل به ویلای آنها گفت: در کنار رستوران شاندیز متوجه یک ویلای شخصی شدیم که چهار زن و مرد داخل آن گرفتار شده و از طریق نور چراغ قوه درخواست کمک می‌کردند. قرار شد من از طریق کوه به رودخانه برسم و بعد از رودخانه دوباره به بالای کوه و سقف آن ویلا بروم و به آن چهار نفر برسم. در کمتر از ۴۵دقیقه موفق شدم چهار نفر را از محل حادثه به نقطه امن برسانم و جانشان را نجات دهم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها