وزیر اطلاعات گفت: امروز که دشمن در بخش سخت‌افزاری از ضربه به جمهوری اسلامی ایران ناامید شده، به‌ دنبال براندازی از راه تغییر ماهیت جمهوری اسلامی است و حتی زمانی که می‌خواهد با ایران روابطی در ابعاد گوناگون داشته باشد، از راهبرد اصلی خود دست برنمی‌دارد.
وزیر اطلاعات گفت: امروز که دشمن در بخش سخت‌افزاری از ضربه به جمهوری اسلامی ایران ناامید شده، به‌ دنبال براندازی از راه تغییر ماهیت جمهوری اسلامی است و حتی زمانی که می‌خواهد با ایران روابطی در ابعاد گوناگون داشته باشد، از راهبرد اصلی خود دست برنمی‌دارد.
کد خبر: ۱۴۱۲۸۴۵

به گزارش جام جم آنلاین، حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، با تسلیت سالروز شهادت امام محمدتقی حضرت جوادالائمه (ع)، اظهار کرد: امروز که دشمن در بخش سخت‌افزاری از ضربه به جمهوری اسلامی ایران ناامید شده، به‌دنبال براندازی از راه تغییر ماهیت جمهوری اسلامی است و حتی زمانی که می‌خواهد با ایران روابطی در ابعاد گوناگون داشته باشد، از آن راهبرد اصلی خود دست برنمی‌دارد.

وی افزود: دشمنان با به‌کارگیری ابزارهای فناورانه و توانمندی‌هایی که به‌ شکل مضاعف و با پشتیبانی یکدیگر از بیرون کشور ما، در کنار مرزها و گاه در داخل کشور دارند در پی تحمیل هنجارشکنی‌های متعددی هستند که شاید موضوع اخیر در بخش حجاب سرآغاز آن بود.

وزیر اطلاعات اضافه کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران، که از جنگ سخت‌افزاری ناامید شده‌اند، دست به جنگ ترکیبی زدند که این جنگ نیز با نقش‌آفرینی عالمان دینی بی‌اثر خواهد شد

خطیب ادامه داد: علما و نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها که تاکنون بسیار نقش‌آفرین بوده‌اند، زین‌پس نیز در به شکست کشاندن این توطئه‌ها تأثیرگذار خواهند بود.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: این که رهبر انقلاب از تمام‌شدن این جریان اخیر خبر می‌دهند نیز به‌دلیل اطمینان نقش بزرگان در جامعه و در چنین شرایطی است.

خطیب با اشاره به نقش همیشگی و کارآمد روحانیان در تاریخ پس از اسلام در ایران، بیان کرد: عالمان دینی همواره پرچمدار مقابله و مبارزه با استکبار و ظلم و ستم بوده‌اند و نقش آنان در ایجاد امنیت و تزریق امید به جامعه همواره بی‌بدیل بوده است.

وی ادامه داد: اگر امروز شاهد این هستیم که توطئه‌های دشمنان در کشور و در استان بوشهر کمتر اثر می‌کند و مردم در عمل مقاومت دارند، بیانگر این است که مردم به هدایت‌ها، نظرات و موعظات علما احترام گذاشته و با آنان همراهی می‌کنند و این برگ درخشان دیگری در این سرزمین است.

وزیر اطلاعات یادآور شد: شرایط اجتماعی همچنان نیازمند به روشنگری علما است.

وی با اشاره به سوابق تاریخی استان بوشهر گفت: نام این استان در تاریخ بلند، پر استقامت و پرفراز و نشیب ایران، با عالمان، مجاهدان و دلیران مقاومت همواره درخشیده است.

وزیر اطلاعات افزود: استان بوشهر همواره یکی از شاه‌راه‌های اصلی اقتصاد ایران بوده و با وجود منابع نفت، گاز، پتروشیمی فراوان، بنادر، صادرات و واردات، قطب مؤثر اقتصاد کشور به‌شمار می‌آید.

امنیت ایران کاملا پیوسته و پایدار است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این دیدار گفت: یکی از نشانه‌های استحکام جمهوری اسلامی ایران، حوزه امنیت است و در مبانی و معارف حکمرانی سیاسی نیز مقوله امنیت به‌عنوان یک مقوله راهبردی و اساسی توجه و تأکید شده است.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: یکی از مبانی نظامی مهاجم، تخریب پایه‌های اساسی امنیت است و از آغاز انقلاب، استکبار و دشمنان نظام طرح‌هایی برای تخریب امنیت ما داشته که الحمدلله ایران اسلامی در عرصه امنیت فوق‌العاده موفق بوده و همیشه در این زمینه پیشرفت داشته‌ایم.

وی اضافه کرد: وزارت اطلاعات مهمترین رکن امنیت جمهوی اسلامی ایران است که هم در فضای درون کشور و هم در مرزها و عرصه بین‌المللی موفقیت‌های چشمگیری داشته است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد: با وجود این‌که دشمنان همیشه با ابزارها و روش‌های گوناگون امنیت ما را نشانه گرفته‌اند، اما امنیت در ایران با عنایت خداوند و مجاهدت‌های عملی حافظان امنیت و سربازان گمنام امام زمان (عج) کاملاً پیوسته و پایدار است./فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها