مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه از فوت ۹۵ نفر و مصدومیت ۱۸۶۹ نفر دیگر در تصادفات رانندگی در دو ماه ابتدای امسال در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۱۲۷۳۱

جام جم آنلاین؛ دکتر سلیم خانی ، از مراجعه ۱۸۶۹ نفر در دو ماهه ابتدای سال با ادعای تصادف به پزشکی قانونی خبر داد و افزود: از این تعداد ۱۲۱۰ نفر مرد و ۶۵۹ نفر زن بودند.

وی افزود: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با مراجعه ۱۶۸۴ نفر حدود ۱۰ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه تعداد فوتی های تصادفات استان را هم طی این مدت ۹۵ نفر اعلام و تصریح کرد: متاسفانه این تعداد نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۸۵ فوتی، حدود یازده درصد افزایش داشته است.

خانی همچنین از مراجعه ۲۳۴۰ نفر با ادعای نزاع در دو ماهه ابتدای امسال به پزشکی قانونی خبر داد و افزود: از این تعداد ۱۵۹۷ نفر مرد و ۷۴۳ نفر زن بوده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با مراجعه ۲۵۶۹ نفر، حدود ۸.۹ درصد کاهش داشته است.

خانی آمار مصدومان حوادث کار استان در دو ماهه ابتدای سال را نیز ۹۸ نفر اعلام و تصریح کرد: ۹۶ نفر از این افراد مرد هستند و این آمار نیز نسبت به سال گذشته با مصدومیت ۱۰۳ نفر، پنج نفر کمتر شده است.

وی افزود: طی این مدت همچنین سه فوتی حوادث کار داشته‌ایم که هر سه نفر مرد بوده‌اند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه تعداد قربانیان مسمومیت با گاز منوکسیدکربن را هم در استان طی این مدت ۱۷ نفر اعلام و تصریح کرد: از این تعداد ۹ نفر مرد و هشت نفر زن بوده‌اند.

وی افزود: متاسفانه این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش چشمگیری داشته و از چهار نفر به ۱۷ نفر رسیده است.

خانی همچنین غریق های استان طی این مدت را هم یک نفر اعلام کرد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه تعداد فوتی های سوختگی استان را هم در دو ماهه ابتدای سال شش نفر اعلام و تصریح کرد: از این تعداد دو نفر مرد و چهار نفر زن بوده اند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با فوت هشت نفر، دو نفر بیشتر شده است.

خانی تعداد فوتی های برق گرفتگی استان را هم دو نفر اعلام و تصریح کرد: تمام این افراد مرد بوده‌اند.

این مسئول فوتی‌های مسمومیت با قرص برنج را هم در استان هفت نفر اعلام و تصریح کرد: تمام این فوتی‌ها مرد بوده‌اند که تعداد آنها نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه نفر کمتر شده است.

 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها