شهلا محمودی، قهرمان دوهای با مانع بانوان کشور در جریان برگزاری رقابت ‌های بین‌ المللی دو و میدانی ارزروم ترکیه موفق شد ضمن شکست رکورد ملی در جایگاه نخست رقابت ماده ۴۰۰ متر مانع این مسابقات قرار گیرد.
کد خبر: ۱۴۱۰۳۵۱
نویسنده محدثه صادقی نیک

به گزارش جام جم آنلاین، شهلا محمودی قهرمان دوهای با مانع دو و میدانی بانوان کشورمان با شرکت در رقابت‌ های بین المللی دو و میدانی شهر ارزروم در کشور ترکیه با ثبت زمان ۵۹.۴۹ ثانیه ضمن شکستن رکورد ملی موفق شد در جایگاه نخست رقابت ماده ۴۰۰ متر مانع این مسابقات قرار گیرد و عنوان قهرمانی را از آن خود کند. گفتنی است رکورد قبلی این ماده با زمان ۵۹.۹۱ ثانیه متعلق به خود شهلا محمودی بود.

به همین منظور جام جم آنلاین به گفتگو با این قهرمان ملی پرداخته است.

محمودی در خصوص کسب مدال و رکوردشکنی خود گفت: خیلی خوشحالم که بعد از 4 سال مجدد توانستم رکورد خودم را ارتقا دهم. تنها کسی که باورم داشت و من را حمایت می کرد و میگفت که می توانی در زمان کوتاه تری بدوی مربیم بود، و الان خیلی خوشحالم که توانستم زحمات ایشان و خانواده ام را با این مدال و رکورد شکنی جبران کنم.

ملی پوش کشورمان در خصوص امکانات تمرینی و شرایط تمرینی اظهار کرد: من تمرینات خود را در شهر قزوین انجام می دهم ولی متاسفانه پیست تمرینی ای که در اختیار داریم اصلا قابل استفاده نیست که امیدوارم مسئولین امر فکری به حال ترمیم این پیست کنند.

وی در ادامه افزود: علاوه بر این من مجبور بودم تمام زمستان به دلیل نبود سالن سرپوشیده در قزوین، برای تمریناتم به سالن آفتاب انقلاب تهران رفت و آمد کنم که واقعا برای من سخت بود.

شهلا محمودی در خصوص مسابقات پیش رو اعلام کرد: اولین مسابقه پیش رو جام امام رضا هست که قرار بود در مشهد برگزار شود ولی گویا میزبانی تغییر کرده و قرار هست در تهران برگزار شود. پس از این رقابت ها، مسابقات ازبکستان و قهرمانی کشور را پیش رو داریم تا نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند مشخص شوند.

او در پاسخ به این سوال که آیا در طول مسابقه با مشکلی مواجه شدید؟ گفت: خداروشکر در طول مسابقه شرایط کاملا مناسب بود و جو خیلی صمیمی و دوستانه بود. همه بچه ها با انگیزه و برای کسب بهترین نتیجه به این مسابقات آمده بودند و حضور در کنار این عزیزان تجربه بسیار خوبی برای من بود.

قهرمان دو و میدانی کشورمان در خصوص مشکلات این رشته ورزشی بیان کرد: یکی از دغدغه های ورزشکاران دو و میدانی نبود حامی مالی و قرار دادهای پایینی هست که با ورزشکاران بسته می شود. ورزشکاران هم به دلیل کم بودن تعداد تیم ها و به دلیل اینکه برای شرکت در مسابقات بدون تیم نباشند مجبور می شوند با این تیم ها با رقم های بسیار کمی قرارداد ببندند.

وی افزود: امیدوارم امسال تیم های بیشتری در مسابقات لیگ حضور داشته باشند و مبالغ قرارداد ها به شکلی باشد که حداقل گوشه ای از مشکلات ورزشکاران را حل کند.

شهلا محمودی در پایان گفت: این قهرمانی و رکورد شکنی را به مردم ایران و مربی خوبم که همسرم هم هستند تقدیم میکنم. من این قهرمانی را مدیون از خودگذشتگی های همسرم و خانواده ام هستم که همیشه همراه من بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها