در دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با استاندار استان مطرح شد

تاکيد بر جواني جمعيت و فرزندآوری در استان چهار محال و بختیاری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: فرزند آوری و جوانی جمعیت در استان به یک عزم جدی و فرهنگ سازی با مشارکت بخش‌های مختلف نیاز جدی دارد.
کد خبر: ۱۴۰۶۵۲۹

به گزارش جام جم آنلاین- چهارمحال و بختیاری- شهرکرد؛سید علی درخشان؛  ارسلان خالدی فر سردشت همزمان با آغاز هفته سلامت در دیدار و گفتگو با غلامعلی حیدری سودجانی استاندار ضمن تبیین و تشریح برنامه های این دانشگاه در هفته سلامت در خصوص جوانی جمعیت و فرزند آوری مطالبی بیان کرد.

نقش مهم فعالان حوزه جمعیت و فرزندآوری برای عبور از بحران جمعیت در کشور

خالدی فر تصریح کرد: نقش مهم فعالان حوزه جمعیت و فرزندآوری برای عبور از بحران جمعیت در کشور موضوع بسیار مهمی است و همه باید برای رشد آن اقدام کنند.

تاکيد بر جواني جمعيت و فرزندآوری در استان چهار محال و بختیاری

ارسلان خالدی فر سر دشت رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد 

فرزندآوری و جوانی جمعیت باید در بین مردم، فرهنگ سازی شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تصریح کرد: بر این مبنا فرزندآوری و جوانی جمعیت باید در بین مردم، فرهنگ سازی شود تا شاهد افزایش جمعیت و جوانی جمعیت در کشورمان باشیم که این موضوع همکاری همه سازمان ها را می طلبد و همه ماموریت ملی و دینی دارند.

یکی از مهمترین کارهایی که باید مردم و مسئولان برای تحقق آن در استان همکاری کنندجمعیت و جوانی است

وی در ادامه تاکید کرد: یکی از مهمترین کارهایی که باید مردم و مسئولان برای تحقق آن در استان همکاری و برنامه داشته باشند موضوع جمعیت و جوانی آن است و هرچند تاکنون اقداماتی صورت گرفته ولی کافی نیست و یک عزم جدی نیاز داریم.

تاکيد بر جواني جمعيت و فرزندآوری در استان چهار محال و بختیاری

غلامعلی حیدری سودجانی استاندار و خالدی فر سردشت رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد 

وی به اهمیت بزرگداشت هفته سلامت  اشاره کرد و گفت: رویکرد دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در بخش های مختلف توجه به مسایل بهداشتی،درمانی و آموزشی به خصوص در رسیدگی به نیازها و مطالبات  مردم عزیز استان چهار محال و نسل جوان و موضوع ازدواج،فرزند آوری و جوانی جمعیت است که باید بیشتر اقدام شود.

تاکيد بر جواني جمعيت و فرزندآوری در استان چهار محال و بختیاری

حیدری سودجانی در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد 

هفته سلامت فرصتي است براي ارج نهادن به زحمات فعالان عرصه بهداشت و درمان

در ادامه غلامعلی حیدری سودجانی استاندار گفت: هفته سلامت فرصتي است براي ارج نهادن به زحمات فعالان اين عرصه در حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی.

حیدری سودجانی با اشاره به اقدامات اساسي مسوولان و دست‌اندرکاران حوزه سلامت براي مهار ويروس کرونا افزود: انجام فعاليت‌هاي جدي براي توسعه زيرساخت‌ها، تجهيز و ارتقاي حوزه سلامت در چهارمحال و بختياري ضروري است.

بيمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، کلينيک‌ها و داروخانه‌هاي استان به‌صورت ميداني مورد بازديد و بررسي قرار گيرد

استاندار چهارمحال و بختياري به لزوم حضور ميداني مسوولان دانشگاه علوم‌پزشکي در شهرستان‌هاي مختلف چهارمحال و بختياري و رفع مشکلات مردم اشاره و تصريح کرد: بيمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، کلينيک‌ها و داروخانه‌هاي استان به‌صورت ميداني مورد بازديد و بررسي قرار گيرد.

امسال اعتبارات مطلوبي براي توسعه عمراني و تجهيز حوزه سلامت چهارمحال و بختياري اختصاص داده شد

وی يادآور شد: امسال اعتبارات مطلوبي براي توسعه عمراني و تجهيز حوزه سلامت چهارمحال و بختياري اختصاص داده شد و بخشي از تاسيسات الحاقي اين حوزه در استان بهره‌برداري مي‌شود.

 

رئیس شورای اداری استان تصریح کرد: از توان و ظرفيت ساير سازمان‌ها و دستگاه‌هاي اجرايي مانند تامين اجتماعي و ستاد اجرايي فرمان امام خميني(ره) براي ساخت درمانگاه و تجهيز برخي بيمارستان‌ها به‌ويژه در مناطق محروم استان ات بهره‌گيري شده است.

مشارکت و همکاري مردم و خيرين نيک‌انديش چهارمحال و بختياري براي ارتقاي حوزه سلامت استان ضرورت دارد

وي گفت: مشارکت و همکاري مردم و خيرين نيک‌انديش چهارمحال و بختياري براي ارتقاي حوزه سلامت استان ضرورت دارد و بايد مورد توجه جدي قرار گيرد.

تاکيد بر جواني جمعيت و فرزندآوری در استان چهار محال و بختیاری

حيدری سودجانی تاکيد کرد مسوولان مشکلات و نگراني‌هاي مردم در حوزه سلامت را به‌صورت ميداني بررسي و براي رفع آن تلاش کنند.

 

استاندار چهارمحال و بختياري در خاتمه با تاکيد بر بازنگري بر نقشه سلامت استان تاکيد کرد و گفت: اين سند متناسب با جمعيت و شرايط و اقتضائات روز باشد.

 

تاکيد بر جواني جمعيت و فرزندآوری در استان چهار محال و بختیاری

 

عکس: سید علی درخشان مدیریت روابط عمومی  دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها