بحران مدیریت یا مدیریت بحران

غافلگیری دوباره مسئولان از بارش برف

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر

آزادی 159 زندانی در استان چهارمحال و بختیاری

در ششمین روز از دهه مبارک فجر اعضاء شورای قضایی استان به همراه جمعی از قضات در زندان مرکزی شهرکرد حاضر و تعداد 159 زندانی را برای بازگشت به آغوش خانواده بدرقه کردند.
کد خبر: ۱۳۹۷۲۰۱

به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال و بختیاری؛سهراب مهدیان دهکردی در آئین آزادسازی این زندانیان که با حضور عبدالرضا علیمحمدی نافچی دادستان مرکز استان، حمیدرضا حیدری مصطفی آبادی مدیر کل سازمان زندانهای استان و تنی چند از مسئولان و مقامات قضائی برگزار شد قریب 160 نفر از زندانیان آزاد و به آغوش گرم خانواده باز گشتند.

دستورویژه  ریاست محترم قوه قضائیه مبنی بر توجه مستمر به وضعیت زندانیان و تلاش برای کاهش سطح جمعیت کیفری

 علیمحمد نافچی گفت: مطابق با دستورات ریاست محترم قوه قضائیه مبنی بر توجه مستمر به وضعیت زندانیان و تلاش برای کاهش سطح جمعیت کیفری، اقدامات لازم جهت احصاء و آزادسازی زندانیان واجد شرایط انجام گردید. وی افزود: بر این اساس طی بررسی های انجام شده تعداد 159 زندانی مشمول استفاده از تأسیسات ارفاقی قرار گرفتند که إن شاالله به آغوش خانواده های خود باز می گردند.

آزادی 159 زندانی در استان چهارمحال و بختیاری

تلاشهای خدمتگزاران مردم در مجموعه دستگاه قضایی استان خدمت و توجه به مردم عزیز و قدرشناس است

دادستان مرکز استان تصریح کرد: تلاشهای خدمتگزاران مردم در مجموعه دستگاه قضایی استان و سازمانهای تابعه موجب شد تا در قالب ویژه برنامه های دهه فجر زمینه بازگشت زندانیان جرائم غیرعمد به آغوش جامعه فراهم گردد.

بازدید مقامات قضایی استان از بخشهای مختلف زندان مرکزی شهرکرد

گفتنی است پس از برگزاری آئین آزادسازی زندانیان، مقامات قضایی استان از بخشهای مختلف زندان مرکزی شهرکرد بازدید و ضمن دیدار با مددجویان زندانی به مشکلات و درخواستهای ایشان رسیدگی کردند.

آزادی 159 زندانی در استان چهارمحال و بختیاری

عبدالرضا علیمحمدی نافچی دادستان مرکز استان چهار محال و بختیاری

دادستان مرکز استان چهار محال و بختیاری از مدیران شاخص و انقلابی  دوران تحول قضائی

شایان ذکر است عبدالرضا علیمحمدی نافچی دادستان مرکز استان  یکی از مدیران دلسوز و انقلابی استان بشما می رود که در دوران تحول قضائی منشاء خدمات قابل توجهی بوده و در برخورد با مفاسدان اقتصادی و زمین خواران عرصه منابع طبیعی با شدت و قدرت برخورد نموده و در توجه به مشکلات زندانیان محبوس در بند و خانواده محترم ایشان توجه و حساسیت لازم را مد نظر قرار داده

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها