مدیر کل شیلات هرمزگان در دیدار با فرماندار شهرستان قشم در راستای افزایش تعاملات و همچنین حل مشکلات و مسائل جامعه بهره بردار شهرستان قشم دیدار کرد.
مدیر کل شیلات هرمزگان در دیدار با فرماندار شهرستان قشم در راستای افزایش تعاملات و همچنین حل مشکلات و مسائل جامعه بهره بردار شهرستان قشم دیدار کرد.
کد خبر: ۱۳۶۳۰۴۶

 

 


به گزارش جام جم انلاین هرمزگان،مدیر کل شیلات هرمزگان در دیدار با فرماندار شهرستان قشم در راستای افزایش تعاملات و همچنین حل مشکلات و مسائل جامعه بهره بردار شهرستان قشم دیدار کرد.

 

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان، عبدالرسول دریایی در این دیدار با بیان اینکه شهرستان قشم رتبه اول تولیدات شیلاتی استان هرمزگان را به خود اختصاص داده است گفت: این مهم بیانگر حمایت ها و پشتیبانی ها و ایجاد زیرساخت های آبزی پروری و صیادی توسط شیلات استان هرمزگان و تلاش بهره برداران شیلاتی استان است.

 


وی با اشاره به حمایت های خوب استاندار هرمزگان در توسعه و رفع موانع و مشکلات فعالیت های شیلاتی استلن هرمزگان، گفت: این مهم اتفاق خوبی بوده است که بدون شک رضایت جامعه بهره برداران شیلاتی و همچنین ارتقای تولید، رونق اقتصادی و اشتغال زایی را به دنبال خواهد داشت.

دریایی در ادامه با اشاره به اهمیت پرورش ماهیان دریایی در قفس و همچنین برنامه های توسعه ای ابلاغی از سوی وزارت جهاد کشاورزی گفت: خوشبختانه در مسیر و چرخه پرورش ماهی در قفس حرکت به سمت خودکفایی شروع شده و گام های خوبی در این مسیر برداشته شده است.

 

وی با بیان اینکه استان هرمزگان در صنعت پرورش ماهی در قفس کشور پیشرو است عنوان کرد: خوشبختانه شهرستان قشم نیز در این زمینه گام های خوبی برداشته است و درصورت حمایت از این فعالیت در شهرستان قشم شاهد اتفاقات خوبی در زمینه پرورش ماهیان دریایی در قفس شهرستان قشم خواهیم بود.

 

مدیر کل شیلات هرمزگان تامین بچه ماهی جهت پرورش ماهی درقفس را یکی از اولویت ها و نیاز های اساسی پرورش ماهیان دریایی در قفس خواند و گفت: امید داریم با پیگیری ها و تلاش های در حال انجام شاهد تکمیل زنجیره پرورش ماهی در قفس و خودکفایی در تامین بچه ماهی نیز باشیم.


وی با بیان اینکه رونق اقتصادی، توسعه و اشتغال زایی در استان هرمزگان به راحتی با حمایت از فعالیت های شیلاتی تحقق خواهد یافت اظهار کرد: با تعامل خوب فرمانداری شهرستان قشم و شیلات هرمزگان و همچنین حمایت از سرمایه گذاران شیلاتی روند توسعه اشتغال،رونق اقتصادی و تولید به خوبی در شهرستان قشم تحقق خواهد یافت.

 

مدیر کل شیلات هرمزگان تبدیل شهرستان قشم به یک (هاب )شیلاتی در همه زمینه ها را یک اتفاق خوب برای شهرستان قشم خواند و گفت : فعالیت های دانش بنیان می تواند زمینه های این رخداد را در قشم رقم بزند و اشتغال زایی و رونق اقتصادی را به دنبال داشته باشد.

 

دریایی با اشاره به اینکه خوشبختانه در شهرستان قشم در زمینه پرورش میگو دستور العمل های فنی، بهداشتی و زیست محیطی به خوبی رعایت شده تاکنون شاهد بیماری نبودیم گفت: این مهم بیانگر مدیریت خوب زیستی محیطی، بهداشتی و فنی مزارع داران پرورش میگو در این شهرستان است.

 

در ادامه فرماندار شهرستان قشم ضمن تشکر از اقدامات و توجه خوب شیلات هرمزگان به فعالیت های شیلاتی در شهرستان قشم گفت: فعالیت های شیلاتی شتاب بیشتری را به توسعه قشم می بخشد.


محمد حسینی تختی همچنین از پیشنهاد احداث مرکز مطالعات با محوریت های شیلاتی در شهرستان قشم استقبال کرد و گفت: ایجاد این مرکز در شهرستان قشم می تواند ارتقای شاخص های کیفی و کمی تولیدات شیلاتی را ارتقا بخشد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها