سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم گفت: در نیمه نخست تعطیلات نوروزی بیش از ۵۰۰ هزار گردشگر و مهمان نوروزی به جزیره قشم سفر کردند.
سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم گفت: در نیمه نخست تعطیلات نوروزی بیش از ۵۰۰ هزار گردشگر و مهمان نوروزی به جزیره قشم سفر کردند.
کد خبر: ۱۳۶۰۰۶۳

 

به گزارش جام جم انلاین هرمزگان،سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم گفت: در نیمه نخست تعطیلات نوروزی بیش از ۵۰۰ هزار گردشگر و مهمان نوروزی به جزیره قشم سفر کردند.

 


افشار فتح الهی افزود: این مسافران از سه ورودی جزیره قشم، یعنی بندر شهید ذاکری، بندر لافت و فرودگاه بین المللی قشم وارد بزرگترین جزیره خلیج فارس شدند.


وی گفت: امسال ورود مسافران به جزیره قشم نسبت به سال ۹۸ و پیش از آغاز کرونا، ۱۰ درصد افزایش داشته است.


فتح الهی افزود: ظرفیت هتل‌ها و مهمانپذیر‌های جزیره قشم برای اسکان مسافران ۱۲ هزا ر تخت است که به طور کامل پر شد.

 

وی افزود: مسافران ورودی به جزیره قشم در ۱۴ اقامتگاه بوستانی تدارک دیده شده و مجهز به امکانات بهداشتی و غرفه‌های عرضه نیاز‌های ضروری گردشگان و همچنین خانه‌های بومگردی جزیره نیز اسکان داشتند.


سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم گفت: در مسیر بندرپل به بندر لافت ۳۵ لندی کرافت روزانه ۲۰ هزار خودور را جابجا می‌کنند که به صورت ۲۴ ساعت فعالیت دارند.


فتح الهی افزود: در مسیر بندرعباس به بندرشهید ذاکری قشم نیز ۳۰ شناور با ظرفیت جابجایی20هزار مسافر از ۶ صبح تا ۱۲ شب فعالیت دارند.


طرح تسهیل سفر‌های دریایی نوروزی سال ۱۴۰۱، از ۲۵ اسفند پارسال آغاز و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها