بازدید استاندار هرمزگان از کارخانه تولید چیپس ماهی در جزیره قشم

استاندار هرمزگان با حضور در جزیره قشم به همراه فرماندار از واحد در دست تجهیز تولید چیپس ماهی در این جزیره بازدید کرد.
استاندار هرمزگان با حضور در جزیره قشم به همراه فرماندار از واحد در دست تجهیز تولید چیپس ماهی در این جزیره بازدید کرد.
کد خبر: ۱۳۵۷۱۳۹

 

به گزارش جام جم انلاین هرمزگان،استاندار هرمزگان با حضور در جزیره قشم به همراه فرماندار از واحد در دست تجهیز تولید چیپس ماهی در این جزیره بازدید نمود.


این واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری ٣٨٠ میلیارد ریال و ٨٠٠ هزار دلار ارزی برای واردات تجهیزات صنعتی در مدت ٣ سال احداث شده است و تا فروردین ماه سال ١۴٠١ به بهره‌برداری خواهد رسید.


مدیرعامل شرکت سالم غذای جزیره قشم در طی بازدید استاندار هرمزگان از این واحد صنعتی بیان کرد که علی رغم جدید بودن صنعت تولید چیپس ماهی در ایران، اما در سال های گذشته هیچ حمایت موثری از این صنعت نو به عمل نیامده است و تاکیدات استاندار هرمزگان بر حمایت از کارآفرینان و سرمایه گذاران صنعت شیلات مایه دلگرمی است.


چیپس ماهی به عنوان یک ماده غذایی از ٨٠درصد پروتئین خالص تشکیل شده است که به عنوان یک ماده مقوی در خارج از کشور از مصرف بالایی برخوردار است و این واحد صنعتی در قشم برای اولین بار این ماده غذایی فرآوری شده را تولید می‌نماید.


استاندار هرمزگان در بازدید از این واحد صنعتی با اشاره به اهمیت صنعت شیلات در استان به همراهی تمام ادارات و فرمانداران با سرمایه گذاران در حوزه شیلات در راستاي تسهیل در صدور مجوز ها و ارائه تسهیلات تاکید کرد.


دوستی همچنین بیان کرد که تکمیل زنجیره صنعت شیلات از صید، فرآوری و بسته بندی می‌تواند تحرکی جدید به اقتصاد هرمزگان داده و اشتغال در این حوزه را با توجه به نقش سنتی شیلات در هرمزگان گسترش دهد.
قابل اشاره است که کمک به گسترش صنعت شیلات در هرمزگان یکی از سرفصل های مهم برنامه "پیمان" است که در سفر ریاست محترم جمهوری به استان هرمزگان نیز مورد تاکید ایشان قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها