به گفته مهرداد رمضانی، کارگردان این سریال که با نام «عمارت باغ چارلی» (سابق) کلید خورده بود به «راز هفت خوان» تغییر نام داد.
کد خبر: ۱۳۵۲۴۹۵

رمضانی نویسنده و کارگردان سریال «راز هفت خوان» به جام‌جم گفت: قسمت اعظم این پروژه در استان تهران، استان البرز و بقیه آن در شهرهای سیستان و بلوچستان و کشورهای حوزه دریای عمان تصویربرداری خواهد شد.
این کارگردان افزود: این سریال به منظور معرفی فرهنگ و آیین ها و اهمیت منطقه جنوب شرق کشور عزیزمان ایران در چند فصل تهیه و تولید می‌شود.
رمضانی ادامه داد: هدف اصلی از ساخت این پروژه ایجاد بستر مناسب جهت شناساندن فرهنگ غنی، جاذبه‌های گردشگری و منابع اقتصادی موقعیت ویژه منطقه‌ای جنوب شرق به‌خصوص سواحل مکران و... و نیز همبستگی کشورهای این حوزه توصیف می‌شود.
کارگردان این مجموعه همچنین از حضور استاد ایرج نعیمایی به عنوان مشاور کارگردان و نیز مهندس مجید شاکری به عنوان پژوهشگر و مشاور هنری گروه کارگردانی خبر داد.
برخی از عوامل این پروژه که تاکنون انتخاب شده اند عبارتند از: مجری طرح: نمک کم سدیم کیمیا؛ دکتر پرویز عبادی پژوهشگر درحوزه سلامت، تهیه‌کننده: ابراهیم یاوری، مدیرتولید: مازیارتابان، جانشین تولید: حامد زاغری، دستیارکارگردان: سینا شاکری، ترانه‌سرا:فریبا اولیایی، آهنگساز: جلال یاوری، مسوول هنروران: پردیس یاراحمدی، مدیرتدارکات: آسیه یزدفاضلی، روابط عمومی و دستیارکارگردان: مریم زاغری، سرمایه‌گذاران: موسسه باقیات الصالحات نبوی (ارائه کننده طرح دروازه قرآن زاهدان) و شرکت فرابین پیشکسوتان پارسیان.
اسامی بازیگران این سریال که بنابر اعلام روابط عمومی پروژه از هنرمندان طراز اول کشور هستند متعاقبا اعلام خواهد شد.
همچنین عناوین ماجراهای راز هفته خوان در ژانر طنز بزودی بعد از گذراندن مراحل مقدماتی پیش تولید رسما اعلام می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها