برنامه "چالش" دوشنبه پانزدهم آذر ماه با موضوع بازار رمزارزها و نقش آن در آینده اقتصاد كشور در خدمت شنوندگان خواهد بود.
کد خبر: ۱۳۵۱۳۵۰

به گزارش جام جم؛ بازارهای نوظهور رمزارزها، این روزها فرصتی جدیدی را در اختیار سرمایه گذاران قرار داده تا با حضور در این بازار كسب درآمد كنند و سرمایه خود را افزایش دهند. بر خلاف آنكه شیوع بیماری كرونا باعث شد تا بازارهای سرمایه و مالی سنتی در سراسر جهان با ركود مواجه شوند، اما با این وجود بازار رمزارزها هم اكنون روند معكوسی را تجربه می كنند و هر روز جذاب تر و پر رونق‌تر از گذشته می شوند و بر طرفداران اینگونه بازارها افزوده می شود. این بازارها برای سرمایه گذاران كشورمان نیز جذابیت های خاص خودش را دارد و شواهد نشان از آن دارد سرمایه گذاران ایرانی نیز به این بازار روی خوش نشان داده‌اند.

در این برنامه میهمانان در خصوص بازار رمزارزها و نقش آن در آینده اقتصاد كشور صحبت می كنند. برنامه "چالش" به تهیه ‎كنندگی بهزاد محمود زاده روزهای زوج ساعت ۱۲:۱۵ به مدت ۴۵ دقیقه از شبكه رادیویی اقتصاد موج اف ام ردیف ۹۸ پخش می شود.

برنامه "ارمغان طبیعت"، دوشنبه ۱۵ آذر ماه به موضوع محدودیت های تولید پسته در كشور می پردازد. علی اسماعیل پور رییس پژوهشكده پسته كشور در برنامه فردا در مورد محدودیت های تولید پسته در كشور صحبت می كند. از دیگر موارد مطرح در این برنامه می توان به كم آبی تاثیر آن بر تولید، فعالیت دلالان در بازار پسته، توجه به تولید مدرن به جای تولید سنتی اشاره كرد. برنامه "ارمغان طبیعت" كاری از گروه كشاورزی به تهیه كنندگی مهدی شیار شنبه الی جمعه ساعت ۱۳:۳۵ از شبكه رادیویی اقتصاد پخش می شود.

رادیو اقتصاد در برنامه "تئوری ذهن" دوشنبه ۱۵ آذر ماه به موضوع روایت كسری بودجه اختصاص خواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی رادیو اقتصاد؛ كاهش تورم یكی از مهمترین اقداماتی است كه از سوی تمامی اقتصاددانان مورد تاكید قرار گرفته است و لازم است دولت سیزدهم نیز هرچه سریعتر برنامه‌های خود را برای تحقق آن اجرایی كند. ایجاد تورم در اقتصاد ایران دلایل متعددی دارد، اما به طور خاص برخی معتقدند تنها دلیل ایجاد تورم كسری بودجه دولت است و از این جهت تنها راهی كه باید برای مقابله با تورم در دستوركار قرار بگیرد، كاهش میزان كسری بودجه و جلوگیری از استقراض دولت از بانك مركزی است.در برنامه فردا میهمانان در خصوص روایت كسری بودجه صحبت می كنند.برنامه "تئوری ذهن" به تهیه كنندگی لیلا امیدیگانه روزهای زوج ساعت ۲۳:۰۵ از شبكه رادیویی اقتصاد پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها