رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران خبر داد:

محور هراز مسدود است/ ترافیک در کندوان

هوای مازندران از فردا تا پایان هفته بارانی همراه با کاهش دما، وزش باد و بارش برف در ارتفاعات خواهد بود.
کد خبر: ۱۳۴۳۰۹۲
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، کارشناس هواشناسی مازندران گفت: گلوگاه و ساری با بیشینه دمای ۲۵ درجه سانتیگراد دیروز، گرمترین و بلده با کمینه دمای یک درجه بالای صفر صبح امروز خُنک‌ترین نقطه استان گزارش شد.

نبی پور افزود: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی آسمان استان امروز نیمه ابری همراه با بارش پراکنده باران است.

او گفت: با تقویت سامانه سرد بارشی فردا چهارشنبه و پنج شنبه در استان شاهد وزش باد نسبتاً شدید موقتی، بارش باران، کاهش محسوس دما در مناطق ساحلی و جلگه‌ای تا ۸ درجه سانتیگراد و در ارتفاعات تا ۱۲ درجه خواهد رسید.

نبی پور با بیان اینکه در این مدت در مناطق مرتفع بالای ۲ هزار و ۵۰۰ متر بارش برف خواهیم داشت، افزود: آبگرفتگی معابر در شهر‌های ساحلی و جلگه‌ای و پر آب شدن رودهانه‌ها از پیامد‌های این سامانه بارشی است.

کارشناس هواشناسی مازندران گفت: این سامانه بارشی از پنج شنبه شب بتدریج از استان خارج می‌شود و از روز جمعه تا دو شنبه هفته آینده آسمان استان آفتابی همراه با افزایش دما خواهیم داشت.

او افزود: دریای خزر امروز موج کوتاه دارد و برای فعالیت‌های دریایی و صید وصیادی مناسب است، اما روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه مواج می‌شود.

نبی پور با تاکید بر اجتناب از فعالیت‌های دریایی در این مدت گفت: خطر غرق شدن شناور‌های سبک و متوسط و شناور‌های صیادی، اختلال در تردد شناور‌های بزرگ و فعالیت‌های بندری و عمرانی ساحلی وجود دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها