دستگاه‌های مسوول مراسم محرم را بر مبنای پروتکل اعلامی اجرا کنند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان:

دستگاه‌های مسوول مراسم محرم را بر مبنای پروتکل اعلامی اجرا کنند

استاندار زنجان گفت: از نقش موثر و اقدامات دستگاه قضایی استان درحمایت از تولید و رفع موانع از واحدهای تولیدی، تقدیر می کنیم.
استاندار زنجان گفت: از نقش موثر و اقدامات دستگاه قضایی استان درحمایت از تولید و رفع موانع از واحدهای تولیدی، تقدیر می کنیم.
کد خبر: ۱۳۳۵۰۸۲

به گزارش جام جم آنلاین زنجان؛ فتح‌الله حقیقی  در دیدار با مسئولان قضایی و اعضای شورای قضایی استان زنجان که به مناسبت هفته دولت در محل استانداری برگزار شد، ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای منتسب به دولت، افزود: در راستای تعامل و همکاری دستگاه قضایی استان با استانداری و دستگاههای اجرایی، توفیقات و اقدامات موثری انجام و توفیقات خوبی نیز حاصل شد.

وی مصداق بارز همکاری را در حل مشکل شرکت ایران ترانسفو زنجان که جزو پنج شرکت بزرگ در کشور است، عنوان کرد و اظهار داشت: بدون ورود و حمایت قاطع و اثرگذار دادگستری استان به‌ویژه شخص رییس کل و دادستان، این مشکل بزرگ حل شدنی نبود که جای تقدیر دارد.

استاندار زنجان با تأکید بر اینکه در گرو وحدت و همدلی میان مسئولان استان، ارائه خدمت به مردم ، پیگیری و حل مشکلات استان، شتاب مضاعف و خروجی مثبت داشت، افزود: نگاه مساعدتی و تلاش برای حل مشکلات استان در میان مسوولان، نقطه قوت زنجان است که امروز شاهد اتحاد و همراهی‌ها هستیم.

حقیقی با اشاره به اینکه، به دلیل همراهی دستگاه قضایی و شورای تامین، نقش و حضور اثرگذار دادگستری استان در حل مشکلات و تنگناها راهگشا است، اظهار داشت: دادگستری زنجان در جهت نظم بخشی و ایجاد امنیت در جامعه  درکنار سایر دستگاهها حضور فعال و اثرگذار دارد.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، بویژه شهدای منتسب به دولت، گفت: اجرای برنامه ها و سیاست‌های قوه قضاییه در زنجان بویژه اجرای مصوبات سفر رییس قوه قضاییه به استان با همکاری و حمایت استانداری محقق شد که این مساعدت و همکاری قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه دادگستری زنجان در جهت حمایت از تولید و رفع موانع تولید اقدامات و توفیقات بسیار خوب و اثرگذاری انجام داده است، افزود: که این اقدامات با همراهی و پشتیبانی مسئوولان استان، بویژه شخص استاندار محقق شد.  

رییس شورای قضایی استان با اشاره به اینکه دوره جدید قوه قضاییه دوره تحول و تعالی است،تصریح کرد: پیگیری و اجرای برنامه‌ها در استان، در سایه وحدت و همکاری همه مسئوولان است و دادگستری زنجان در جهت نظم بخشی و ایجاد امنیت در جامعه، همراه با سایر دستگاه‌ها حضور فعال و اثرگذار، خواهد داشت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها