گزارش جام‌جم از سریال ویژه شبکه سوم سیما در ماه مبارک رمضان

دستت را به من بده،‌ رهایم نکن!

علی پورکیانی از مجموعه «شرق بهشت» گفت:

یک ملودرام عاشقانه برای مردم

تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «شرق بهشت» با تاکید بر این موضوع که تصویربرداری سریال در تهران ادامه دارد، اعلام کرد این اثر یک ملودرام عاشقانه است.
تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «شرق بهشت» با تاکید بر این موضوع که تصویربرداری سریال در تهران ادامه دارد، اعلام کرد این اثر یک ملودرام عاشقانه است.
کد خبر: ۱۳۳۲۵۴۴

علی پورکیانی، تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «شرق بهشت» با اشاره به ساخت این سریال به جام‌جم گفت: تصویربرداری مجموعه تلویزیونی شرق بهشت به کارگردانی محمدحسین غضنفری و با فیلمنامه‌ای نوشته تهمینه بهرام‌علیان و ارسلان امیری، از بهمن ماه سال 99 در تهران آغاز شده و همچنان ادامه دارد. البته چند بار به دلیل گسترش بیماری کرونا و با هدف حفظ جان عوامل و بازیگران مجبور به تعطیلی پروژه شدیم.
وی افزود: پیش‌بینی می‌شود تصویربرداری سریال شرق بهشت تا اواخر مهرماه ادامه پیدا کند و همزمان با تصویربرداری، تدوین در حال انجام است و مسعود سخاوت‌دوست نیز ساخت موسیقی را بر عهده گرفته است.
پورکیانی تصریح کرد: مجموعه تلویزیونی شرق بهشت یک ملودرام عاشقانه است که در 35 قسمت از شبکه سوم سیما پخش می‌شود و بر اساس آنچه به ما اعلام شده، پخش آن بعد از پایان سریال گاندو آغاز خواهد شد.
پیام دهکردی، شقایق فراهانی، مجید مظفری، فرید سجادی‌حسینی، مائده طهماسبی، آزاده سیفی، امیراحمد قزوینی، محیا دهقانی، شیدا خلیق، مهران رجبی، مریم کاظمی، جلال فاطمی و ناصر سجادی حسینی از جمله بازیگران مجموعه تلویزیونی شرق بهشت هستند.
محمدحسین غضنفری، تدوینگر شناخته شده سینما و تلویزیون است و تدوین فیلم‌های سینمایی همچون میم مثل مادر، شب واقعه، برف روی شیروانی داغ و مجموعه‌های تلویزیونی رهایم نکن، آپارتمان، شیخ بهایی، طلسم‌شدگان را بر عهده داشته است. او سیمرغ بلورین بهترین تدوین را برای فیلم «شب واقعه» به کارگردانی شهرام اسدی از جشنواره فیلم فجر کسب کرده است و سریال شرق بهشت اولین تجربه وی در مقام کارگردان است.
علی پورکیانی تهیه‌کننده سریال نیز تاکنون تهیه‌کنندگی مجموعه‌هایی همچون رهایم نکن، کشیک قلب و بیداری را در کارنامه خود دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها