معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان با بیان اینکه قضا و قضاوت در جامعه، راهکاری برای یافتن حق، برقراریِ عدل و رساندن حق است، گفت: عملکرد دستگاه قضایی در کشور بخصوص در استان همدان رضایت‌‌بخش است.
کد خبر: ۱۳۲۴۴۵۳

به گزارش جام جم آنلاین همدان، معاونین استانداری همدان به مناسبت هفته قوه قضائیه با حضور در محل دادگستری استان، با رئیس کل و معاونین دادگستری استان، از نزدیک دیدار و گفت‌وگو کردند.

مصطفی آزادبخت، معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های بی‌وقفه دستگاه قضا در استان، اظهار کرد: شهادت مظلومانه آیت‌ا... بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، گواهی روشن بر اهمیت عدالت، اجرای آن و تأمین امنیت در‌ جامعه است.

وی با بیان اینکه قضا و قضاوت در جامعه، راهکاری برای یافتن حق، برقراریِ عدل و رساندن حق است، گفت: عملکرد دستگاه قضایی در کشور بخصوص در استان همدان رضایت‌‌بخش است.
 
گفتنی است؛ در این جلسه، فرهاد فرزانه معاون امور عمرانی استانداری، مهندس ظاهر پورمجاهد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، محمدرضا میرصفدری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و مهدی اخوان مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری همدان حضور داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها