رییس بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز

۳۱۴ هزار قطعه جوجه یک روزه در روستا‌های البرز توزیع شد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج به‌عنوان تشکیلات مردمی گسترده که در سراسر کشور پایگاه دارد، در نظر دارد با محوریت ۵۴ هزار پایگاه در کل کشور، رزمایش سراسری «کمک مومنانه» را برگزار کند.
کد خبر: ۱۲۶۳۵۱۲

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، صبح امروز (جمعه ۲۲ فروردین) در نشست خبری خود با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد منجی عالم بشریت، به شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: ملت ایران ظرفیت‌های فراوانی دارد که بخشی از آن‌ها در ماجرای کرونا به منصه ظهور رسید و جهانیان شاهد آن بودند.

رزمایش سراسری «کمک مومنانه» از شنبه آغاز می‌شود / اعلام شماره‌کارت و کد دستوری

وی با بیان اینکه شیوع اپیدمی همه‌گیر، پیامدهای منفی‌ای هم دارد، خاطرنشان کرد: یکی از این پیامدها، لطمه به معیشت خانواده‌های کم‌درآمد است که در فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان مورد توجه قرار گرفت.

سردار سلیمانی با یادآوری بیانات روز گذشته رهبر انقلاب مبنی بر ضرورت ایجاد رزمایش گسترده مواسات در ماه مبارک رمضان برای یاری رساندن به افراد کم‌بضاعت، گفت: بسیج به‌عنوان تشکیلات مردمی گسترده که در سراسر کشور، پایگاه دارد، در نظر دارد با محوریت ۵۴ هزار پایگاه در کل کشور، رزمایش سراسری «کمک مومنانه» را برگزار کند.

وی با بیان اینکه فاز نخست این رزمایش از روز شنبه (۲۳ فروردین) با رمز یا صاحب‌الزمان (عج) آغاز می‌شود، گفت: مرحله اول این رزمایش تا پایان ماه مبارک رمضان خواهد بود و پس از آن، مراحل بعدی ادامه خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه این دستور العمل به نواحی بسیج در سراسر کشور ابلاغ شده، گفت: امروز در ارتباط ویدئوکنفرانسی با فرماندهان بسیج در سراسر کشور، این موضوع اعلام خواهد شد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه این رزمایش پیوست‌های متنوعی دارد، گفت: در این طرح از ظرفیت خیرین و ائمه جمعه و جماعت استفاده خواهد شد. همچنین از همکاری سایر دستگاه‌ها استفاده خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین درباره نحوه گردآوری و توزیع کمک‌های مردمی در رزمایش سراسری «کمک مومنانه» گفت: کمک‌هایی که به صورت کالا خواهد بود در همان محل به افراد نیازمند اعطا می‌شود و کمک‌های نقدی نیز به دست نیازمندان همان منطقه خواهد رسید و کمک‌ها در منطقه‌ای دیگر هزینه نخواهد شد.

شماره‌کارت و کد دستوری جمع‌آوری کمک‌های مردمی رزمایش «کمک مومنانه» بسیج
سازمان بسیج سازندگی، شماره‌کارت و کد دستوری جمع‌آوری کمک‌های مردمی رزمایش «کمک مومنانه» بسیج را اعلام کرد.

شماره‌کارت و کد دستوری جمع‌آوری کمک‌های مردمی رزمایش «کمک مومنانه» بسیج

محمّد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی، صبح امروز (جمعه ۲۲ فروردین) در ادامه نشست خبری رئیس سازمان بسیج مستضعفین، با بیان اینکه نگاه دین‌مدار و نگاه انسان‌محور، تفاوت‌های خود را در ماجرای شیوع کرونا نشان داد، نمونه‌هایی از ایثار و فداکاری مردم ایران را در روزهای اخیر مورد اشاره قرار داد.

رزمایش سراسری «کمک مومنانه» از شنبه آغاز می‌شود / اعلام شماره‌کارت و کد دستوری

وی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل مرحله اول رزمایش سراسری «کمک مومنانه» به نواحی بسیج سراسر کشور، درباره روش‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی گفت: شماره حساب ۵۱۵۱۸۱۸۰۸۶۰۱۱ و شماره‌کارت ۵۸۹۲۱۰۱۲۱۴۴۸۵۲۰۹ بانک سپه از سوی سازمان بسیج مستضعفین به این موضوع اختصاص یافته است.

زهرایی افزود: مردم همچنین می‌توانند از طریق کد دستوری «ستاره هشتصد و هشتاد ستاره یازده مربع» کمک‌های خود را به نیازمندان اهدا کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها