فرمانده انتظامی پایتخت در خصوص انتشار کلیپی در فضای مجازی و رفتارهای ناشایست یک دختر خانم، گفت:‌ بلافاصله این خانم شناسایی و دستگیر شد و بعد از بررسی‌ها مشخص شد متاسفانه مشکل روحی و روانی است و در اختیار دستگاه قضا قرار گرفت.
کد خبر: ۱۲۶۳۴۳۰

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، سردار حسین رحیمی در جمع خبرنگاران در مقر پلیس پایتخت با تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان به تلاش پیگیر و مبارزه بی‌امان پلیس با قاچاقچیان اشاره و اظهار داشت: با پیگیری‌های دو ماهه گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت و تمرکز بر یک باند بزرگ، پیچیده و بین‌المللی که از مرزهای شرقی و جنوب شرقی کشور مواد مخدر را با شگردهای خاص و ویژه به پایتخت منتقل می‌کرد، روز گذشته موفق به انهدام این باند بزرگ و بین‌المللی شدیم.

وی تصریح کرد: با انهدام این باند بزرگ و دستگیری 4 نفر از اعضای این باند توانستیم بالغ بر یک تن و 55 کیلو مواد مخدر را کشف و ضبط کنیم.

فرمانده انتظامی پایتخت به تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اشاره و اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر دو ونیم تن مواد مخدر در کشور کشف و ضبط شده است.

سردار رحیمی افزود: کشفیات مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 230 درصد افزایش یافته است؛ همچنین در این مدت 7 باند بزرگ قاچاق مواد مخدر شناسایی ومنهدم شده است.

وی در تشریح شگرد و چگونگی عملکرد باند بزرگ بین‌المللی مواد مخدر که روز گذشته منهدم شد، اظهار داشت: افراد این باند با شگردی خاص مواد را از نقطه صفر مرزی به داخل کشور و پایتخت منتقل می‌کردند، مدتی مواد را در استان فارس نگهداری کرده و با شگردی خاص به پایتخت آورده بودند و در لحظه‌ای که قصد عرضه آن را به مشتریان داشتند، دستگیر شدند؛ بیشتر مواد تریاک و شیشه بوده است.

فرمانده انتظامی پایتخت به قاچاقچیان اولتیماتوم داد که پلیس باتمام توان و اشراف اطلاعاتی در حوزه کنترل باندهای توزیع مواد مخدر و خرده فروشان، حضور فعال داشته و مبارزه بی‌امانی را با آنها خواهد داشت.

سردار رحیمی در خصوص آزاد شدن تعداد زیادی از معتادان متجاهر که مورد شکوه وگلایه مردم بوده است، گفت: با شیوع ویروس کرونا، 7 هزار نفر از معتادان متجاهر در طول اسفند ماه آزاد شدند و این افراد مشکلاتی را برای شهروندان به وجود آوردند، پلیس تهران پیگیر این موضوع است تا این افراد جمع‌آوری و بازگردانده شوند.

وی به نگهداری 600 نفر از معتادان متجاهر در مرکز مهر سروش وابسته به پلیس تهران اشاره و اظهار داشت: ما در این مدت یک نفر را آزاد نکردیم و به لطف خدا در این مرکز یک نفر هم دچار بیماری نشد؛ علاوه بر بحث نگهداری و بازپروری این افراد در مرکز مهر سروش روزانه 10 هزار ماسک با رعایت تمام اصول بهداشتی تهیه می‌شود.

فرمانده انتظامی پایتخت به افزایش 30 درصدی کشف جرایم و دستگیری مجرمان اشاره و اعلام کرد: از ابتدای سال تاکنون افزایش 12 درصدی وقوع جرم به خصوص جرایم خرد را داشتیم که با این اوضاع رتبه تهران در کل کشور 30 بوده که می‌توان گفت باز هم پایتخت در افزایش جرم در رتبه آخر است؛ البته باید گفت تلاش‌ ما برای دستگیری مجرمان و کشف جرم به صورت شبانه روزی در جریان است.

سردار رحیمی در رابطه با جمع‌آوری معتادانی که آزاد شده‌اند گفت: از ابتدای سال پیگیری‌های پلیس ادامه داشته و جلساتی در استانداری تشکیل شده، پلیس آمادگی برای جمع‌آوری آنها را دارد اما فعلا منتج به نتیجه نشده است؛ معتقدیم وجود این افراد در پارک‌ها وخیابان‌ها مردم را دچار مشکل کرده و این افراد زمینه بروز برخی بیماری‌ها را فراهم می‌کنند.

وی در خصوص انتشار کلیپی در فضای مجازی و رفتارهای ناشایست یک دختر خانم گفت:‌بلافاصله این خانم شناسایی و دستگیر شد و بعد از بررسی‌ها مشخص شد متاسفانه مشکل روحی و روانی است و در اختیار دستگاه قضا قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها