مدیر کل روابط عمومی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران درباره آخرین آمار بدست آمده از نظرسنجی‌های مردمی درباره ویژه برنامه‌های تلویزیونی عید نوروز، در حساب توئیتری خود به دو برنامه «عصر جدید» و «دورهمی» اشاره کرد.
کد خبر: ۱۲۶۲۷۴۵

‏به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسین رنجبران مدیر کل روابط عمومی سازمان صدا و سیما درباره آخرین آمار بدست آمده از نظرسنجی‌های مردمی درباره ویژه برنامه‌های تلویزیونی عید نوروز، در حساب توئیتری خود به دو برنامه «عصر جدید» و «دورهمی» اشاره کرد و نوشت:

«امروز نظرسنجی مرکز تحقیقات درخصوص دو برنامه ویژه نوروز که رقابت فشرده‌ای با هم دارند به من اعلام شد و ‎عصر جدید شبکه سه با ۶۷ درصد بیننده بالاتر از ‎دورهمی شبکه نسیم با ۵۷ درصد بیننده قرار گرفت.‏رضایتِ در حد زیاد از ‎عصر جدید ۸۵.۵ درصد و رضایتِ در حد زیاد از ‎دورهمی ۹۰.۴ درصد.

مردم در نوروز بیش‌تر فیلم‌های سینمایی خودشون رو هم از شبکه‌ نمایش دیده‌اند. (بیش از ۱۷ درصد از شبکه‌ نمایش و حدود ۱۵ درصد هم از شبکه‌های یک و سه) ‏سریال‌ها و همه‌ برنامه‌های نوروزی در آخر تعطیلات دوباره نظرسنجی می‌شوند و به‌عنوان نظرسنجی نهایی حدود ۱۸ فروردین اعلام خواهد شد.»

عصرجدید در استقبال مخاطبان از دورهمی پیشی گرفت (+عکس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۵ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها