حضور در نمایشگاه­ها همواره به عنوان یکی از بهترین استراتژی­های بازاریابی برای کسب و کارهای مختلف مورد توجه قرار دارد.
کد خبر: ۱۲۶۰۷۵۸

بدون شک، هدف اصلی از شرکت در هر نمایشگاهی، معرفی محصولات و خدمات شرکت و جلب توجه مخاطبان جدید است. با این حال، تجربه ثابت کرده است که میزان موفقیت کسب و کارهای مختلف حاضر در نمایشگاه­ها یکسان نیست.

چرا که میزان موفقیت یک برند به طور مستقیم وابسته به استراتژی تبلیغاتی­ است که برای جلب توجه مخاطبان به کار می­برد. از این رو در ادامه قصد داریم که شما را با یکی از موفق­ترین و در عین حال، پرسابقه ­ترین روش­های جلب توجه مخاطبان نمایشگاهی آشنا کنیم. پس اگر در آینده قصد شرکت در یک نمایشگاه عمومی را دارید، پیشنهاد می­کنیم که تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی: مؤثرترین روش جلب توجه مخاطبان

یکی از مؤثرترین و در عین حال مقرون به صرفه­ترین روش­های جلب توجه مخاطبان حاضر در نمایشگاه­ها و کنفرانس­ها، ارائه هدایای تبلیغاتی به آن­هاست. البته روش­های دیگری نیز برای تبلیغات نمایشگاهی، به ویژه در سال­های اخیر به وجود آمده است. روش­هایی مانند نصب بنرهای بزرگ بر سردر ورودی سالن­ها، پخش تراکت در میان بازدید کنندگان، ارسال پیامک­های سراسری و یا ارسال فایل­هایی با استفاده از بلوتوث در سالن­ها. اما با این حال، از نظر تأثیرگذاری، مقرون به صرفه بودن و در عین حال، امکان تمرکز بر طیف خاصی از مخاطبان، استفاده از هدایای تبلیغاتی همچنان به عنوان بهترین انتخاب باقی مانده است.

بهترین هدایای تبلیغاتی برای ارائه در نمایشگاه­ها چیست؟

شاید تجویز یک لیست کلی از هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی غیرمنطقی به نظر برسد. چرا که هر کسب و کاری، با توجه به شرایط بازار و بودجه­ای که برای کمپین تبلیغاتی خود در نظر گرفته است، ممکن است گزینه­های متفاوتی را برای انتخاب هدایای تبلیغاتی خود در نظر داشته باشد. اما به هر حال، یک سری ویژگی­های مشترک وجود دارد که در انتخاب هدایا، حتماً باید به آن­ها توجه داشت. این ویژگی­ها عبارتند از:

  1. حتماً اطمینان حاصل کنید که هدایای انتخاب شده، با خدمات و یا محصولات کسب و کار شما مرتبط هستند.
  2. با توجه به بودجه­ای که در نظر گرفته­اید، سعی کنید هدایایی انتخاب کنید که از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار باشند. توجه داشته باشید که انتخاب هدایایی با ظاهر خیلی خوب ولی بی­کیفیت نتیجه معکوس خواهد داشت.
  3. از انتخاب هدایای تکراری اجتناب کنید. یک هدیه تبلیغاتی خوب، هدیه­ای است که شما را از سایر رقبایتان متمایز کند. بنابراین بهتر است که پیش از انتخاب، هدایای تبلیغاتی مورد استفاده سایر رقبای نمایشگاهیتان را نیز ارزیابی کنید.

بهترین هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی: آیا پیشنهاد شما پوشه دکمه دار نیست!؟

پوشه دکمه دار تبلیغاتی ؛ بهترین هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی

پاکت دکمه دار از جمله ابزاری است که برای حفاظت و نگهداری برگه ها و اسناد و مدارک ما مورد استفاده قرار می گیرد. پوشه های طلقی دکمه دار را برای حمل آسانتر نوشته ها و مدارک استفاده می کنیم. پاکت دگمه دار پلاستیکی برای نظم بخشیدن به اسناد در جهت حمل آسان آن ها به کار می رود. قیمت پوشه دکمه دار پلاستیکی یا پاکت طلقی نسبت به کیفیت پوشه ها نوع چاپ پوشه دکمه دار و نوع تولید پوشه دکمه ای تبلیغاتی و برند سازنده پوشه طلقی دکمه دار تعیین می شود. پاکت پلاستیکی دکمه دار ارزان در بازار با مارک ها فرعی و در سایز های پوشه با دکمه طلقی A4 ، پوشه با دکمه طلقی A5 و سایزهای دیگر یافت می شود. چاپ پوشه طلقی دکمه دار اغلب بصورت چاپ طلاکوب می باشد.برای دیدن نمونه های پوشه دکمه دار میتوانید به آدرس https://behrangdesign.ir/promotional-button-folder/ مراجعه فرمایید.

 

ساک­های تبلیغاتی: یک انتخاب مؤثر، ارزان و اجتناب ناپذیر!

یکی از متداول­ترین انتخاب­های کسب و کارها برای تبلیغات در نمایشگاه­ها، استفاده از ساک­ها و کیسه­های تبلیغاتی است. در واقع، آنچه سبب موفقیت فوق العاده این هدایای تبلیغاتی است را می­توان در سه ویژگی کلی خلاصه کرد:

  1. ساک­های تبلیغاتی، فضای نسبتاً بزرگی را برای چاپ کردن نام و نشان تجاری و همچنین پیام تبلیغاتی در اختیار شما قرار می­دهند.
  2. با ارائه این ساک­ها به بازدید کنندگان نمایشگاه و حرکت آن­ها در راهروهای مختلف، دامنه تبلیغات شما به سرعت تمام سالن­های نمایشگاه را فرامی­گیرد.
  3. مزیت دیگری که شاید کمتر به آن توجه شود، این است که اگر از ساک­ها یا کیسه­های با کیفیت و جاداری استفاده کنید، بازدید کنندگان نمایشگاه، سایر اقلامی را نیز که از رقبای شما دریافت می­کنند، در داخل ساک تبلیغاتی برند شما قرار می­دهند. این موضوع، به طور ناخودآگاه اعتبار کسب و کار شما را در ذهن مخاطبان افزایش می­دهد.

مورد دیگری که حتماً باید به آن توجه داشت این است که استفاده از کیسه­های تبلیغاتی، عملاً تبدیل به یک رویکرد تبلیغاتی اجتناب ناپذیر، چه در داخل نمایشگاه­ها و چه در خارج از آن­ها شده است. به طوری که حتی اگر قرار باشد یک بروشور یا دفترچه کوچک را هم در اختیار مخاطبتان قرار دهید، انتظار می­رود که یک ساک یا کیسه پلاستیکی را نیز در اختیار او قرار دهید. بنابراین، بدترین اشتباهی که می­توانید مرتکب شوید، این است که از یک کیسه عمومی و بدون تبلیغات استفاده کنید!

بهترین هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی: آیا پیشنهاد شما پوشه دکمه دار نیست!؟

پیشنهاد میکنیم در کنار ساک دستی هدیه تبلیغاتی دیگری به عنوان مکمل استفاده کنید. مثلا استفاده از خودکار تبلیغاتی میتواند در کنار بروشور و کاتالوگ مخاطبان شما را راضی نگه دارد ولی وجود هدیه تبلیغاتی مثل پوشه دکمه دار میتواند بازاریابی از طریق هدایای تبلیغاتی شما را تکمیل کند. برای اطلاع بیشتر در مورد پوشه دکمه دار و مزایایی که برای کسب و کار شما دارد میتوانید مقاله پرکاربردترین محصول تبلیغاتی که شما آن را نمیشناسید، چیست؟!!! را مطالعه کنید.

کدام هدایا مناسب­تر است؟ خودکارها و ماگ­های تبلیغاتی و یا فلش مموری­ها؟

هرچند استفاده از خودکارها و ماگ­های تبلیغاتی همچنان در میان بسیاری از کسب و کارها متداول است، اما برای موفقیت هرچه بیشتر در یک کمپین تبلیغاتی مانند حضور در نمایشگاه­ها بهتر است که به دنبال گزینه­های جذاب­تر و منحصر به فردتری باشید. هدایای تبلیغاتی نوین مانند فلش مموری­ها و یا ماوس­ها و سایر اقلام الکترونیکی شاید جزو بهترین انتخاب­هایی باشند که با استفاده از آن­ها می­توانید بیشترین رضایت را در مخاطبانتان ایجاد کنید. البته بدیهی است که امکان استفاده از این نوع اقلام تبلیغاتی تا حدی نیز وابسته به بودجه­ای است که برای این کار در نظر گرفته­اید. اما به هر حال، نکته­ای که هیچگاه نباید فراموش شود، این است که ارائه یک ماگ باکیفیت، خیلی بهتر از ارائه یک فلش مموری بی­کیفیت است.

استفاده از تی­شرت و کلاه­های تبلیغاتی را هم فراموش نکنید!

معمولاً کارمندان و نمایندگان کسب و کارهای موفقی که دارای استراتژی­های تبلیغاتی مدون و برنامه ریزی­ شده­ای هستند، با لباس­هایی هم شکل که نام و نشان تجاری برند بر روی آن حک شده است، در نمایشگاه­ها ظاهر می­شوند. این هماهنگی و یکپارچگی پوشش، تا حد زیادی می­تواند اعتبار شرکت شما را در نگاه مخاطبان بالا ببرد. اما جالب است بدانید که بسیاری از بازدید کنندگان نمایشگاه­ها نیز مایلند که در این هماهنگی با شما شریک شوند! بنابراین، کافی است که در کنار سایر اقلام تبلیغاتی، همواره چند تی­شرت و یا کلاه لبه­دار را نیز در اختیار داشته باشید. البته این نوع هدایا، ممکن است که مورد توجه همه مخاطبانتان نباشد، اما همان تعداد اندکی نیز که مایل باشند با پوشش خاص برند شما در راهروهای نمایشگاه حرکت کنند، در معرفی کسب و کار شما در فضای نمایشگاه تا حد زیادی می­توانند مؤثر باشند.

برای دیدن نمونه های پوشه دکمه دار یا هدایای تبلیغاتی دیگری مثل خودکار تبلیغاتی یا ساک دستی آماده یا ساک دستی پارچه ای و سوزنی و سررسید میتوانید در سایت هدایای تبلیغاتی بهرنگ وارد شده و از نمونه های درون سایت دیدن کنید. اگر نیاز به مشاوره هدایای تبلیغاتی هم داشتید میتوانید با شماره های داخل سایت بهرنگ تماس بگیرید.

بدون تهیه هدایای تبلیغاتی در نمایشگاه­ها حاضر نشوید.

امیدواریم با نگارش این مقاله توانسته باشیم به بیشتر پرسش­هایتان در خصوص انواع و مزایای استفاده از هدایای تبلیغاتی در نمایشگاه­ها پاسخ داده باشیم. با این حال، در انتها لازم به ذکر است که هرچند در خصوص مزیت استفاده از این استراتژی بازاریابی هیچ شکی وجود ندارد، اما آن­چه می­تواند موفقیت کسب و کار شما را دوچندان کند، دقت در انتخاب نوع هدایا و همچنین تنوع آن­هاست. این دقیقاً همان موضوعی است که همکاران ما می­توانند بهترین راهنمایی­ها در خصوص آن به شما ارائه دهند. راه­های ارتباطی با ما نیز در همین صفحه ذکر شده است. پس منتظر تماس­های شما هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها