عوامل درگیری بی سابقه در فوتبال بانوان معتقدند هر اتفاقی افتاده تقصیر طرف مقابل بوده است

کی بود؟ کی بود؟!

جمعه شب تصاویری از بازی فوتبال بانوان بین تیم‌های ذوب‌آهن و شهرداری سیرجان در فضای مجازی و سایت‌ها منتشر شد که کاملا عجیب بود. بازیکنان دو تیم به جان هم افتادند و کتک‌کاری کردند. در این بین تصویری از سارا ظهرابی‌نیا منتشر شد که با مشت به کله یکی از بازیکنان ذوب‌آهن کوبیده. این تصاویر برای همه عجیب بود و مثل بمب صدا کرد. خیلی‌ها به‌دنبال جزئیات این درگیری بودند. دیروز با اکثر حاضران در این صحنه‌های جنجالی گفت‌وگویی داشتیم و هر یک دفاعیات خود را داشتند. سیرجانی‌ها معتقد بودند عامل درگیری ذوبی‌ها بودند و آنها هم نظری عکس داشتند.
کد خبر: ۱۲۰۷۰۳۸

ظهرابی‌نیا: من کتک خوردم
سارا ظهرابی‌نیا همان بازیکنی است که عکس او منتشر شده در شرایطی که مشغول مشت زدن به بازیکن ذوب‌آهن است. دیروز وقتی در این باره از بازیکن ملی‌پوش شهرداری سیرجان سوال کردیم به جام‌جم توضیح داد: «به خدا این عکس‌های آخر درگیری است. عکس کتک‌خوردن من را منتشر نکرده‌اند. قبل از این‌که من از خودم دفاع کنم، آنها بودند که با مشت و لگد به من زدند. حتی لگدی به شکمم زدند. از تمام نقاط کبودی بدنم عکس گرفته ام و در کمیته انضباطی نشان می‌دهم.» او درباره علت درگیری توضیح می‌دهد: «دقیقه 83 من از زمین بازی تعویض شدم. داشتم آرام آرام از زمین بیرون می‌رفتم که یکی از بازیکنان آنها من را هل داد. یکی دیگر از آنها هم شروع کرد به من فحاشی کردن. این مساله باعث درگیری شد. بعد از آن بازیکنان ذوب آهن سر من ریختند و تا توانستند با مشت و لگد زدند. مدارک مستندمان را در کمیته انضباطی ارائه می‌کنیم.»
عدلی: ظهرابی‌نیا فحش داد
فاطمه عدلی همان بازیکنی است که ظهرابی‌نیا می‌گوید به او فحاشی کرده و یکی از عوامل اصلی درگیری بوده است. وقتی در این باره از عدلی سوال می‌کنیم جواب می‌دهد: «اصلا من فحاشی نکردم. متاسفانه این تیم وقت تلف می‌کرد. اعصاب ما هم خرد شده بود. همین که داور
15 دقیقه وقت تلف شده گرفته نشان می‌دهد آنها دنبال وقت تلف کردن بودند. زمانی که ظهرابی‌نیا تعویض شد به او گفتم چرا این‌قدر آرام بیرون می‌روی و این فوتبال نیست که متاسفانه مرا هل داد.» او درباره ادعای ظهرابی نیا که گفت بازیکنان ذوب‌آهن من را کتک زدند می‌گوید: نه، او بود که با بازیکنان ما درگیر شد.
جهان نجاتی: الکی می‌گویند بازیکن شان بیمارستان بوده
خانم جهان‌نجاتی، سرمربی شهرداری سیرجان هم ادعاهای دیگری دارد. او می‌گوید اگر فیلم‌ها و تصاویر بازی به‌طور کامل بیرون بیاید، نشان می‌دهد ذوبی‌ها بیشتر بازیکنان آنها را کتک زده‌اند. جهان نجاتی در این‌باره به جام‌جم می‌گوید: من یک سوال دارم. مگر می‌شود 2 بر صفر جلو باشیم و کار را به درگیری بکشیم؟ معلوم است تیمی که باخته از این کارها می‌کند. درگیری را آنها شروع کردند. چون بازیکنم بعد از تعویض داشت آرام بیرون می‌آمد به او حمله کردند و کتکش زدند. من یک سوال دارم چرا عکس‌هایی که ظهرابی‌نیا در آن کتک خورده منتشر نمی‌شود؟ به عمد عکس‌هایی را منتشر کردند که ما را مقصر نشان دهند ولی اگر فیلم کامل را ببینید مشخص می‌شود که بازیکن ما کتک خورده و عامل درگیری آنها بوده‌اند.
او در این باره توضیح می‌دهد: سرمربی ذوب آهن یعنی خانم محمودی هم در درگیری‌ها نقش داشت. الکی می‌گویند بازیکن ما بیمارستان رفته است. مدرک نشان دهند. متاسفانه آنها عامل درگیری بودند و بازیکنان ما را زدند ولی چون عکاس‌ها و فیلمبردارها برای شهر خودشان هستند، تصاویری نشان دادند که انگار فقط کتک خورده‌اند. ولی کتک اصلی را بازیکنان ما خوردند.
محمودی: چرا سیرجانی‌ها فیلم منتشر نمی‌کنند؟
خانم بیان‌محمودی، سرمربی ذوب‌آهن اما حرف‌های سرمربی سیرجان را تکذیب می‌کند. او در این باره به جام‌جم توضیح می‌دهد: «اتفاقا ما هم از خدایمان است کل عکس‌ها منتشر شود. خبرنگاران و عکاسان مستقل زیادی آنجا بودند. حتی عکاس ایسنا بود که همه صحنه‌ها را دید و عکس گرفت. همان‌طور که مشخص شد بازیکن آنها بازیکن ما را کتک زد. شهبازی بازیکن ما بر اثر ضربه شدیدی که از ظهرابی‌نیا خورده بود، به بیمارستان منتقل شد. مدارک پزشکی هم کامل هست. حتما آنها را به کمیته انضباطی ارائه می‌دهیم تا ببینند چه بلایی سر بازیکن ما آمد.» او اضافه می‌کند: «تیم شهرداری سیرجان که کلی همراه داشت. خیلی از آنها هم داشتند فیلم می‌گرفتند. یعنی یک فیلم ندارند که نشان رسانه‌ها بدهند؟ معلوم است دارند ولی نمی‌توانند نشان دهند چون این فیلم‌ها ثابت می‌کند آنها مقصر اصلی بوده‌اند.»
واکنش داور بازی
داور بازی هم واکنشی پایانی به اتفاقات نشان می‌دهد. خانم ذکایی که می‌گوید اجازه ندارد در این باره مصاحبه‌ای کند، تنها تاکید می‌کند: «جزئیات اتفاقا چیزی نیست که سایت‌ها نوشته‌اند. قطعا جزئیات بیشتری هم دارد. من همه چیز را به کمیته انضباطی و مسؤولان دیگر گزارش می‌دهم تا آنجا تصمیم‌گیری شود.»

سعید اکبری

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها