حاشیه‌های حضور ویلموتس در تهران

ویلموتس: قرارداد نبستم که بخواهم حرف بزنم

بامداد روز گذشته مارک ویلموتس همراه دستیار و همینطور وکیلش وارد تهران شد تا قراردادش را با فدراسیون فوتبال امضا کند. آخرین بار که او در فوتبال فعالیت ‌کرد، به سال 2017 برمی‌گشت و هدایت تیم ملی ساحل عاج؛ دوره‌ای کوتاه و همراه با شکست بعد از آن ویلموتس در جایی مشغول نبود تا این‌که بامداد دیروز وارد تهران شد تا روی نیمکت تیم‌ملی ایران بنشیند.
کد خبر: ۱۲۰۶۵۴۴

حضور ویلموتس در تهران با حاشیه‌هایی همراه بود. بعد از ظهر سه‌شنبه بود که تازه تعدادی از خبرنگاران متوجه شدند ویلموتس چه زمانی وارد تهران خواهد شد. این خبر خیلی زود بین بعضی خبرنگاران پیچید تا در اولین ساعت بامداد دیروز در فرودگاه حاضر شوند.
رفتار ماموران CIP فرودگاه امام خمینی(ره) اما به هیچ‌وجه شبیه به رفتار همیشگی نبود. فدراسیون فوتبال از مسؤولان فرودگاه خواسته بود به خبرنگاران سخت بگیرند به همین دلیل بعضی خبرنگاران را اصلا داخل راهروی CIP راه ندادند؛ چه برسد به سالن آن. جلوی در سالن فرودگاه هم چند خبرنگار مشغول کل کل با مسؤولان بودند و تاکید داشتند نامه زده‌اند و باید داخل بروند. ولی تاکید مامور مقابل در این بود که کسی حق ورود به داخل را ندارد، مخصوصا خبرنگاران.
با هر زحمتی بود بعضی خبرنگاران توانستند داخل بروند تا شاهد حضور مارک ویلموتس در سالن باشد. این مربی کمی خسته و کلافه به نظر می‌رسید. خیلی سرحال نبود. تازه وقتی مسؤولان فدراسیون فوتبال با گل به استقبالش رفتند کمی لبخند زد و شروع به حرف زدن کرد. وقتی خبرنگاری از او سوال کرد که آیا نمی‌خواهد در بدو ورود به ایران چیزی بگوید، او مکثی کرد و جواب داد: «قراردادی نبستم که بخواهم حرف بزنم.»
ویلموتس دقایقی در سالن CIP حضور داشت تا ویزایش صادر شود. به همین دلیل با ساکت و شکوری دبیر کل سابق و فعلی فدراسیون نشست و صحبت‌هایی داشت. ساکت درباره حضور این مربی گفت: «به هر حال در مذاکراتی که صورت گرفت، فدراسیون به این نتیجه رسید بهترین گزینه آقای ویلموتس است.» این مربی بعد از خوردن قهوه و صحبت کردن با ساکت و شکوری چمدانش را تحویل گرفت تا با خودروی لوکسی که مقابل در پارک بود فرودگاه را ترک کند. آنجا هم تعدادی از خبرنگاران حضور داشتند تا از سرمربی جدید ایران فیلم و عکس بگیرند. ویلموتس هم نشان داد زیاد سر حال نیست و کلا خسته است. مسؤولان فدراسیون علاقه‌ای نداشتند اسم هتل محل استقرار ویلموتس را به خبرنگاران بگویند.
ویلموتس در پک
مارک ویلموتس پیش از امضای قرارداد با فدراسیون فوتبال، به کمپ تیم‌های ملی رفت تا از امکانات آنجا بازدید کند. در این حضور ساکت و شکوری هم حضور داشتند و توضیحاتی درباره وضعیت زمین و همین‌طور امکانات دادند. ویلموتس وضعیت زمین را بررسی کرد و از کیفیت آن راضی بود. او همچنین از امکانات تمرینی ایران در پک هم رضایت داشت. مسؤولان فدراسیون همچنین تاکید داشتند که تیم ملی باید در هتل آکادمی که در همین مرکز تمرینی قرار دارد، مستقر شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها