جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله در گفت‌وگو با خبرنگار جام‌جم آنلاین مطرح کرد:

جانبازان الگوهای صبور و مقتدر/ روزهای پاسدار و جانباز، روز ایثارگران

همزمان با فرارسیدن ماه شعبان، خجسته زادروز امام حسین (ع) و روز پاسدار، میلاد حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) و روز جانباز و ولادت امام زین‌العابدین (ع) و ایام فرخنده نیمه‌شعبان، رادیو گفت‌وگو ویژه‌برنامه‌های متنوعی را تقدیم مخاطبان می‌کند.
کد خبر: ۱۲۰۰۲۱۰

به گزارش روابط‌عمومی رادیو گفت‌وگو، این شبکه رادیویی به مناسبت فرارسیدن ماه شعبان، خجسته زادروز سرور آزادگان جهان، امام حسین (ع) و روز پاسدار، فرخنده ‌میلاد باسعادت حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) و روز جانباز و ولادت امام زین‌العابدین (ع) و ایام فرخنده نیمه‌ شعبان، ولادت حضرت ولی‌عصر (عج) و دهه مهدویت، ویژه‌برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده است که روی آنتن می‌برد. برنامه قافیه باران که رویکرد اصلی آن پرداختن به دهه مهدویت و مباحث مرتبط با این موضوع است، بیستم فروردین تا یکم اردیبهشت (مصادف با نیمه شعبان) همه‌روزه ساعت 8 و 30 دقیقه به صورت زنده روی آنتن رادیو گفت‌وگو می‌رود.
قافیه باران به مناسبت میلاد امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل (ع) و امام سجاد (ع)، در قالب سه ویژه‌برنامه تقدیم مخاطبان می‌شود که ارتباط این ایام فرخنده با میلاد امام عصر (عج) و دهه مهدویت را تبیین می‌کند.
واکاوی مهر و عشق حسینی و ارتباط آن با امام عصر (عج) در سالروز میلاد امام حسین (ع) و اشاره به پیوند این مناسبت با روز پاسدار، رشادت‌های نیروهای سپاه و ارتش در حادثه سیل اخیر، همچنین عشق و ارادت ویژه مردم به امام حسین (ع) و تبیین چگونگی ابراز ارادت و عشق به حضرت ولی‌عصر (عج) که به نوعی امام حسین زمان کنونی هستند و ... مهم‌ترین محورهای قافیه باران در سالروز میلاد سیدالشهدا (ع) خواهد بود.
همچنین این برنامه در سالروز میلاد حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) ضمن اشاره به ویژگی باب‌الحوائجی ایشان، نگاهی به ارادت و ادب ایشان نسبت به امامان زمان خود که امام حسن مجتبی (ع) و امام حسین (ع) بودند، خواهد داشت و این‌که ما انسان‌ها در عصر کنونی چگونه باید در قبال امام زمان خود جانب ادب و احترام را رعایت نماییم که در بخش‌های مختلف زندگی‌مان تجلی داشته باشد.
محمد جوادی‌نژاد تهیه‌کننده، رضا صفری سردبیر و حمید عبیری، کارشناس- مجری این برنامه هستند که مخاطبان را همراهی می‌کنند.
همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین درویشی، کارشناس برنامه نیز به تبیین و تشریح موضوعات مورد بحث در قافیه باران خواهد پرداخت. گفتنی است، دیگر برنامه‌های رادیو گفت‌وگو نیز بنابر مأموریت‌ها و اهداف تعریف شده خود، این ایام فرخنده را گرامی می‌دارند.
مخاطبان رادیو گفت‌وگو می‌توانند هرگونه نظر، پیشنهاد یا انتقاد خود را درخصوص این برنامه یا دیگر برنامه‌های این شبکه رادیویی با سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۰۳۵ یا شماره تماس ۲۷۸۶۱۰۳۵ در میان بگذارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها