این روزها یکی از دغدغه‌های اصلی در باشگاه پرسپولیس انتخاب هیات مدیره جدید است. بعد از استعفای علی‌اکبر طاهری، تعداد اعضای هیات مدیره به عدد چهار کاهش یافت و در مرحله بعدی اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در ارگان‌های دولتی، نوبت به استعفای سه عضو دیگر رسید؛ حمیدرضا گرشاسبی، ابوالفضل روغنی و در نهایت محمدرضا حاجی بیگی.
کد خبر: ۱۱۸۹۶۹۰

با این حساب از آخرین حکمی که مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان برای انتخاب اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس امضا کرده بود، فقط یک نفر باقی می‌ماند: «جعفر کاشانی» که می‌گوید چون از دولت حقوق یا مستمری نمی‌گیرد، پس قانونا یک بازنشسته محسوب نمی‌شود. حالا وزارت ورزش که هفته گذشته اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال را معرفی کرده، قرار است در این هفته اقدام به انتخاب اعضای هیات مدیره جدید باشگاه پرسپولیس کند. به همین مناسبت با ایرج عرب گفت‌وگویی انجام دادیم. او در حال حاضر با عنوان سرپرست باشگاه، فعالیت‌های اصلی را دنبال می‌کند:
آقای عرب! مشخص شده که چه زمانی اعضای هیات مدیره انتخاب می‌شوند؟
به‌صورت دقیق که نه اما گفته اند ظرف امروز و فردا همه چیز مشخص خواهد شد. البته شاید این پروسه تا آخر هفته هم طول بکشد اما امیدواریم همین هفته کار تمام شود.
یکسری شایعات هم در مورد این لیست شنیده می‌شود. مثلا این‌که شما مدیرعامل نمی‌شوید و فرد دیگری که سابقه کار در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را دارد، همه کاره باشگاه خواهد شد. شما این شایعات را تایید می‌کنید؟
خودتان می‌گویید شایعات. روی این اساس هم نمی‌توانیم اظهارنظری داشته باشیم. هر وقت گفتند آقای ایکس می‌خواهد بیاید، آن وقت در مورد آن فرد نظر می‌دهم. اصولا نمی‌توانیم روی شنیده‌ها یا شایعات، اظهارنظر کنیم چون ممکن است این اتفاقات رخ ندهد.
شما برای مدیرعاملی باشگاه مشکلی ندارید؟
فعلا که مشغول کار هستیم. تا وقتی وزارت ورزش امر کند، در جایگاهی که هستیم، فعالیت خواهیم کرد.
بازی با سپیدرود چطور بود؟
پیروزی بزرگی کسب کردیم چون در یک بازی تک حذفی مقابل یک حریف پر تماشاگر توانستیم صعودمان را قعطی کنیم. جا دارد بار دیگر بابت این برد، به کادرفنی، بازیکنان و هواداران تبریک بگویم. ان‌شاءا... در این فصل گام‌های محکم‌تری رو به جلو برمی داریم.
قرار نیست بازیکنان دیگری به پرسپولیس اضافه شوند؟
تا جایی که من می‌دانم، کادرفنی اعلام کرده دیگر نیازی به بازیکن جدید ندارد. با این حساب پنجره نقل و انتقالاتی ما هم بسته می‌شود.
و این‌که می‌گویند شاید فدراسیون فوتبال روی برانکو برای سرمربیگری تیم ملی نظر داشته باشد. اگر این اتفاق بیفتد، شما به جدایی برانکو رضایت می‌دهید؟
این مباحث اصلا مطرح نشده و نادرست است. برانکو با ما قرارداد دارد و می‌ماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها