هرچند با عبور از اربعین حسینی آرام آرام فضای محرم و صفر هم از شهر رخت می‌بندد، اما در همین ایام اربعین تا 28 صفر هم هنوز می‌شود از بعضی برنامه‌های فرهنگی متناسب با این ایام استفاده کرد. با این احتساب تا پایان صفر هنوز می‌شود رنگ و بویی از عزاداری‌ها در نقاط مختلف شهر دید. حالا هم آن‌طور که فارس خبر داده، یکی از کانون‌های تعزیه برنامه خودش را از دیشب شروع کرده و این تعزیه‌ها را تا روز رحلت پیامبر ادامه می‌دهد.
کد خبر: ۱۱۷۳۸۵۹

کانون کهربای تعزیه که مجری این سلسله برنامه است از شب گذشته سه‌شنبه ۸ آبان و همزمان با اربعین حسینی تا چهارشنبه ۱۶ آبان همزمان با ایام رحلت رسول اعظم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) در فضای باز خانه هنرمندان ایران به اجرای تعزیه می‌پردازد. این مراسم‌ تعزیه‌خوانی به سرپرستی مجید خسروآبادی، از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در فضای باز خانه هنرمندان ایران در بوستان هنرمندان برگزار می‌شود.

اگر ساکن تهران هستید این تعزیه‌ها را از دست ندهید. برای رفتن به بوستان هنرمندان هم می‌توانید به خیابان کریم‌خان بروید و از آنجا به داخل خیابان ایرانشهر بپیچید. نرسیده به خیابان طالقانی، بوستان هنرمندان در سمت چپ خیابان قابل رویت است.

اگر هم طالب این هستید که بدانید هر شب تعزیه به چه موضوعاتی اختصاص دارد، باید بگوییم طبق خبر همکاران‌مان در خبرگزاری فارس موضوعات این تعزیه‌ها عبارات است از: فضل و فتاح، شهادت شاهچراغ، حجةالوداع امام حسین، شهادت عابس و شوذب، شهادت وهب و غلام ترک، شهادت حُر، ورود اسرا به مدینه، شهادت امام حسن و شهادت امام رضا (ع).

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها