سازمان هواشناسی اعلام کرده از اواخر وقت جمعه و روزهای شنبه و یکشنبه در استان های ساحلی خزر رگبار پراکنده باران و کاهش نسبی دما پیش بینی شده است.
کد خبر: ۱۱۵۱۶۴۳
تعطیلات بارانی در شمال / دمای هوای اهواز به ۵۰ درجه رسید

به گزارش جام جم آنلاین، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در گفتگو با مهر اعلام کرد: هوای اغلب مناطق کشور طی ۳ روز آینده صاف و آفتابی خواهد بود.

احد وظیفه افزود: از اواخر جمعه و طی روزهای شنبه و یکشنبه در استان های ساحلی خزر رگبار پراکنده باران و کاهش نسبی دما و همچنین در برخی از نقاط شمال غرب کشور افزایش ابر پیش بینی می شود و طی روزهای شنبه و یکشنبه دریای خزر مواج خواهد بود.

وی ادامه داد: در ۲ روز آینده در مناطقی از شمال شرق، شرق، جنوب شرق، شرق اصفهان و در ساعات بعد از ظهر در برخی نقاط آذربایجان شرقی و غربی، وزش باد شدید پیش بینی می شود که در شرق و جنوب شرق در بعضی ساعات با گرد و خاک همراه بوده و سبب کاهش کیفیت هوا و دید افقی خواهد شد. طی این مدت، در منطقه زابل هم در بعضی ساعات طوفان شن و گرد و خاک پیش بینی می شود.

وظیفه تصریح کرد: امروز و فردا در بعضی ساعات وزش باد نسبتاً شدید با احتمال گرد و خاک در جنوب سمنان، برخی نقاط استان های قم و مرکزی پیش بینی می شود و سواحل شرقی عمان نیز در روزهای پنج شنبه و جمعه نیز مواج است.

هوای تهران امروز صاف و گاهی وزش باد پیش بینی شده و بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت به ترتیب ۳۸ و ۲۶ درجه سانتی گراد اعلام شده است.

همچنین دمای هوا امروز در اهواز به ۵۰ درجه سانتی گراد رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها