مهدی طارمی مقابل پرسپولیس قرار می گیرد؟ این اتفاق شگفت انگیز شاید در لیگ قهرمانان آسیا بیفتد.
کد خبر: ۱۱۳۱۹۹۰
پیش بینی برای شگفت انگیزترین اتفاق آسیایی؛ طارمی مقابل پرسپولیس

به گزارش جام جم آنلاین ، در چارچوب هفته پنجم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و در گروه C، پرسپولیس ایران مقابل نسف قارشی به تساوی صفر بر صفر رسید و السد هم با پیروزی ۲ بر یک مقابل الوصل صعود خود به مرحله بعد را قطعی کرد.

صعود سرخپوشان پایتخت و شیرهای قطری به مرحله حذفی قطعی است اما آنها برای مشخص شدن تیم صدرنشین، باید در چارچوب هفته ششم در تهران به مصاف هم بروند و در صورت برد پرسپولیس، شاگردان برانکو تیم نخست جدول گروه C لقب می گیرند و در صورتیکه نتیجه دیگری بدست آید، السد صدرنشین گروه سوم مسابقات خواهد شد.

۲ تیم گروه C باید با تیم های صعود کننده گروه نخست دیدار کنند که الاهلی با ۸ امتیاز به احتمال زیاد صعود می کند و از میان تیم های الجزیره و الغرافه که ۲ تیم ۵ امتیازی هستند، یک تیم به مرحله حذفی راه می یابد. تقابل امشب (سه شنبه) ۲ تیم اماراتی و قطری (الجزیره و الغرافه) بسیار مهم است و در صورت برد الغرافه و کسب مقام دومی و پیروزی پرسپولیس مقابل السد، این ۲ تیم باید در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف هم بروند.

تقابل این تیم از این نظر مهم است که الغرافه، مهدی طارمی را در اختیار دارد و تقابل این بازیکن با پرسپولیس می تواند دیدنی باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها