تیم های استقلال و سایپا در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 16:35 در ورزشگاه آزادی مقابل هم قرار می گیرند.
کد خبر: ۱۱۱۱۷۲۸
علی دایی به دنبال یک رکورد تازه مقابل استقلال / ماراتن برای رسیدن به عدد 7

به گزارش جام جم آنلاین ، آبی پوشان و نارنجی پوشان در شرایطی مقابل هم قرار می گیرند که استقلال با 27 امتیاز چهارم است و سایپا نیز با همین امتیاز و با توجه به تفاضل کمتر نسبت به استقلال وپیکان در رتبه ششم قرار دارد. پیروزی در این دیدار برای هر یک از این دو تیم باعث جهش در جدول می شود.

تقابل تیم های دایی با استقلال همیشه جذاب بوده است. حساس ترین مصاف دایی با استقلال به سال ۸۶ برمی گردد ، دیداری که دایی و شاگردانش در سایپا با پیروزی پشت سر گذاشتند تا همان پیروزی کمک زیادی به قهرمانی آنها کند.

علی دایی بیش از ۱۰ فصل است که در لیگ برتر فوتبال ایران مربی گری می کند. او در این مدت زمان هجده بار به عنوان سرمربی مقابل استقلال قرار گرفته است.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران تا به حال با تیم های سایپا، راه آهن ، پرسپولیس و صبا مقابل استقلال سرمربی گری کرده است. نتایجی که او مقابل استقلال به دست آورده ایده آل نیست اما بد هم نیست. در این ۱۸ دیدار دایی ۶ بار به پیروزی رسیده، ۶ بار باخته و ۷ مسابقه را هم مساوی کرده است.
تقابل روز جمعه تیم سایپای دایی مقابل استقلال تهران بیستمین تقابل آقای گل جهان با قهرمان دوباره آسیاست. دایی به عدد هفت می رسد؟ یا اینکه رکوردها به گونه دیگری جابجا می شود؟!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها