فهرست 35 نفره کی روش برای جام جهانی به فیفا ارسال شده و قطعا بازیکنانی که تا کنون به تیم ملی دعوت نشده‌اند شانسی برای حضور در جام جهانی نخواهند داشت.
کد خبر: ۱۱۰۳۲۱۶
سهم پرسپولیس در لیست کی‌روش؛ ۴ تا ۶نفر

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایران ورزشی ، در واقع از این به بعد هیچ بازیکنی حتی با بهترین عملکرد نمی‌تواند به تیم ملی دعوت شود مگر اینکه تحت شرایطی خاص بازیکنی مصدوم شود و از فهرست بیرون برود. حالا سوال این است که پرسپولیس چند سهمیه در فهرست 35 نفره کی‌روش دارد؟

جدا از بیرانوند، طارمی، امیری و سیدجلال که به نظر می‌رسد در 22 نفر اصلی باشند نفراتی مثل محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا و حسین ماهینی در دو سال گذشته در برخی از اردوها و بازی‌های تیم ملی حضور داشتند و به برخی دیگر از اردوها اصلا دعوت نمی‌شدند. در این میان تغییر پست برای دو بازیکن پرسپولیس دردسر‌ساز شده و شاید باعث دوری آنها از تیم ملی و جام جهانی شود. ماهینی که در جام جهانی 2014 هم حضور داشت و البته اصلا بازی نکرد به خاطر تغییر پست‌های متوالی جای خود را به وریا غفوری در تیم ملی داد و کمترین شانس را برای رفتن به روسیه دارد. در واقع شاید اصلا نام ماهینی در فهرست 35 نفره نباشد. این وضعیت می‌تواند برای محمد انصاری هم وجود داشته باشد. درخشش او در دفاع میانی باعث شد کی‌روش این بازیکن را به تیم ملی دعوت کند و حتی در سئول بازی بدهد.

حالا انصاری به دفاع چپ برگشته و تیم ملی دو مدافع چپ به نام‌های میلاد محمدی و سعید آقایی دارد. هر چند احتمال حضور انصاری در فهرست 35 نفره زیاد است اما اگر او به جام جهانی برود به‌عنوان یک مدافع میانی ذخیره خواهد رفت. در مورد کمال کامیابی نیا هم تردیدهای زیادی وجود دارد. کمال در پست هافبک دفاعی رقبای گردن کلفتی دارد و مثل ماهینی یکی در میان به اردوها دعوت می‌شود. احتمال حضور کامیابی‌نیا در فهرست 35 نفره 50-50 به نظر می‌رسد و شانس رفتنش به روسیه زیاد نیست. هر چند این روزها بحث حضور علیپور هم در این فهرست شنیده می‌شود اما به نظر می‌رسد پرسپولیس در جام جهانی بین 4 تا 6 سهمیه داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها