داوران نهایی بخش گزارش جشنواره فرهنگی هنری «ایران من» معرفی شدند.
کد خبر: ۱۰۹۱۴۶۴
معرفی داوران بخش گزارش جشنواره ایران من

به گزارش ستاد خبری جشنواره فرهنگی هنری «ایران من»، داوران نهایی انتخاب آثار بخش گزارش جشنواره «ایران من» در رادیو ایران کار خود را آغاز کردند و عباس سنجری ،احمد طبعی و بهروز تشکر ،24قطعه گزارش رادیویی را بررسی و داوری می کنند.

عباس سنجری مجری و گزارشگر پیشکسوت رادیو درحوزه دفاع مقدس کسی که نه تنها در دومین جشنواره تجلیل از خبرنگاران و رسانه های برتر در حوزه ایثار و شهادت، از او به عنوان گزارشگر پیشکسوت رادیو تقدیر می شود بلکه درمناسبت های مختلف ازاو و گزارش هایش تقدیرمی شود، یادگار جنگ است و در سال 64درمنطقه عملیاتی فاو شیمیایی شده است.

او در رادیو گروهی به عنوان «گزارشگران رادیو» تشکیل داده بود که تمامی فعالیت های سیاسی، فرهنگی، هنری واجتماعی را پوشش می داد.

مهمترین الویت سنجری در تهیه گزارش حضور در جبهه و دیدار با خانواده های شهدا بود تا جایی که در خطوط مقدم غرب و جنوب کشور حضور داشت و با شهیدان آبشناسان بروجردی در کردستان و موحد دانش گفتگوها داشت.

احمد طبعی گزارشگردفاع مقدس و ازپیشکسوتان رادیو ست. او معتقد است گزارشگر باید به نکاتی توجه کند:اینکه اندام صوتی خود را از هر حیث سالم نگه دارد تا صدایی زیبا و تاثیرگذار داشته باشد. درباره سوژه گزارشی مورد نظر خود تحقیق، هدف گزاری و طراحی کرده و سناریو بنویسید، سپس اجرا کند. ادیت و تدوین حرفه ای، را فراموش نکند چون بهترین عامل برای جذاب تر کردن گزارش است و در فضا سازی دقت کند تا بتواندفضای واقعی زمانی و مکانی گزارش را به شنونده القا کند.

بهروز تشکر مجری و گوینده، فارغ التحصیل رشته روزنامه نگاری در مقطع کارشناسی ارشد است که از سال 73 به صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران وارد شده و اجرای برنامه های مختلفی را دررادیو و تلویزیون من جمله برنامه «به خانه برمی گردیم» برعهده داشته است او تا به حال مدیریت روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و همچنین مدیریت روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران را هم در کارنامه خود دارد.

مخاطبان رادیو ایران و کسانی که در این جشنواره فرهنگی شرکت کردند، می توانند آخرین اخبار را از سایت جشنواره به نشانی www.iranemanfestival.ir پیگری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها