حتماً برای شما هم پیش‌آمده که موقع خرید یا فروش خودرو دچار سردرگمی در قیمت‌گذاری بر روی خودروی مدنظر خود شوید. وجود عوامل زیادی نظیر رنگ‌شدگی یا تعویض قطعات بدنه، متفاوت بودن مسافت پیموده شده توسط خودروها، میزان ماه بیمه مانده و مواردی ازاین‌دست بر روی قیمت خودرو اثرگذار بوده و می‌تواند تفاوت‌های زیادی را تا چند میلیون تومان در قیمت‌گذاری خودرو رقم بزند.
کد خبر: ۱۰۸۸۲۷۷
محاسبه قیمت خودرو دست دوم پیش از خرید! تنها با چند کلیک

وب‌سایت همراه مکانیک باتجربه کارشناسی خودرو پیش از خرید بیش از 15.000 دستگاه خودرو در کشور، نرم‌افزاری را بر بستر این وب‌سایت پیاده نموده است که کاربران می‌توانند تنها با واردکردن سازنده(ایران‌خودرو)، مدل(پژو 206)، سال ساخت (1390) و جزئیات مدل(تیپ 2) خودروی مدنظر، قیمت خودرو کارکرده را محاسبه نمایند. در این قسمت امکان مشاهده قیمت خودرو خارجی و داخلی صفر نیز وجود دارد.

کاربران این سایت می‌توانند با رنگ دار کردن بدنه خودرو، تغییر مدت‌زمان باقیمانده بیمه و کارکرد خودرو، به قیمت تقریبی هر خودرویی دست یابند.

در کنار این نرم‌افزار، شرکت همراه مکانیک علاوه بر تهران، اقدام به راه‌اندازی سرویس کارشناسی خودرو در کرج و کارشناسی خودرو در اصفهان به‌صورت سیار نموده و افرادی که بخواهند از خدمت کارشناسی فنی و بدنه خودرو در محل پیش از خرید یا فروش خودرو بهره ببرند، می‌توانند از کارشناسان این مجموعه استفاده کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها