یکی از تهیه کننده های رادیو ایران که با شرکت در جشنواره «جوانه» توانست به رادیو راه یابد، گفت: ماجرای علاقه من به رادیو، از دوران دبیرستان شروع شد؛ اکثر اوقات خانواده و اطرافیانم با دختر نوجوانی مواجه می شدند که از خیلی از برنامه های رادیویی باخبر بود و جزئیات برنامه ها را می دانست.
کد خبر: ۱۰۶۲۱۹۰
ماجرای علاقه مندی یک تهیه کننده به رادیو

به گزارش جام جم آنلاین از ستاد خبری اولین جشنواره فرهنگی هنری مردم و رادیو، متین السادت فیروزی افزود: من شده بودم مخاطب ویژه رادیو و بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه، با شنیدن آنونس یه جشنواره رادیویی، تصمیم گرفتم شانسم را امتحان کنم. با چند نفر مشورت کردم که چه طور برنامه سازی کنم و به علاوه از آموزش های سایت جشنواره هم استفاده کردم و با ساخت برنامه ای کوتاه رادیویی، لطف خدا شامل حالم شد و جایزه بهترین برنامه رادیویی جشنواره را گرفتم.

تهیه کننده برنامه «خاص باشید» رادیو ایران ادامه می دهد : همه چی مثل یک رویا یا خواب شیرین و دوست داشتنی بود و من لحظه لحظه به آرزوی دوران نوجوانیم نزدیکتر می شدم. بعد در کلاس های ویژه ای که آقای مهندس بهنام احمدپور، مدیر شبکه و آقای حمیدرضا افتخاری، دبیر جشنواره و سایر بزرگواران برای برگزیده های جشنواره تدارک دیده بودن؛ شرکت کردم و در نهایت پا به رادیو گذاشتم. الان واقعا خدا رو شکر می کنم که به عنوان برنامه ساز رادیو ایران، مشغول به فعالیتم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها