بر اساس آنچه تا کنون در خصوص ال جی وی 30 به بیرون درز کرده و به گوش خورده می‌توان با اطمینان خاطر گفت که تقریبا همه از ظاهر احتمالی این محصول خبر دارند. اما اگر به دنبال مهر تاییدی بر تمام این شنیده ها هستید، بد نیست بدانید که تعدادی ویدیوی لو رفته از HITRECORD احتمالا اطلاعات بیشتری را نسبت به آنچه ال جی تمایل دارد در اختیار مردم قرار داده است.
کد خبر: ۱۰۶۰۱۰۵
تصاویری واقعی از ال جی وی 30 فاش شد

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، اگر با HITRECORD آشنایی ندارید، باید بگوییم که این کمپانی توسط هنرپیشه معروف جوزف گوردون لویت تاسیس شده و اخیراً هم این هنرپیشه اعلام کرد که جهت تولید محتوای تبلیغاتی با ال جی وارد همکاری شده و البته به محصولی که قرار است در این تبلیغات معرفی شود اشاره ای نکرد. اما با توجه به قریب الوقوع بودن رونمایی از ال جی وی 30، می توان حدس زد که چه محصولی از ال جی مورد نظر است و ویدیوهای اخیر این کمپانی نیز این موضوع را تایید می کنند.
این ویدیوها در حال حاضر از فضای وب حذف شده اند، اما در همان اولین دقایق اسکرین شات هایی از آنها تهیه شده که یکی از آنها را در ادامه می بینید. این تصویر گویاترین و واضح ترین اسکرین شات گرفته شده از این ویدیوهاست. با دقت در این تصویر می توان گفت تقریبا اکثر شایعات پیشین در خصوص این اسمارت فون مورد تایید قرار می گیرد.
در هر حال تا 31 آگوست و رونمایی از ال جی وی 30 زمان زیادی باقی نمانده است.

-

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها