معمای پلیسی

شلیک به سر

معمای پلیسی

شلیک به زندگی

صدای شلیک دو گلوله اهالی برج را سراسیمه از آپارتمان‌هایشان خارج کرد. صدا از طبقه چهارم شنیده شده بود. آنها خود را مقابل آپارتمان شماره هشت رساندند. زن جوانی سراسیمه از خانه خارج شد و ادعا کرد صدا از داخل اتاق کار شوهرش آمده و در اتاق قفل است.
کد خبر: ۱۰۵۱۱۷۹
شلیک به زندگی

دو نفر از همسایه‌ها در را شکستند و وارد اتاق شدند. جسد میثم غرق در خون پشت میز کارش افتاده بود. سرش روی میز بود و به نظر می‌رسید گلوله‌ها به سرش شلیک شده است.

با اطلاع ماجرا به سروان میری، او راهی محل شد تا تحقیقات درباره مرگ مرموز مرد جوان را آغاز کند. وقتی مقابل برج رسید، با راهنمایی سرباز کلانتری به طبقه چهارم رفت و وارد آپارتمان شد.

مامور کلانتری به سمت او آمد و در گزارش ماجرا گفت: مرد 32 ساله به نام میثم در اتاق کارش با شلیک دو گلوله به سرش به زندگی‌اش پایان داد. او مدتی بود دچار بحران مالی شده و شرکتش در مرحله ورشکستگی قرار داشت. به نظر می‌رسد به خاطر همین مشکل به زندگی اش پایان داده است. حدود یک ساعت قبل این ماجرا به ما گزارش شد و خود را به اینجا رساندیم. جسد در اتاق کار بود. صحنه را برای بررسی تیم جنایی حفظ کردیم. همه شواهد حکایت از خودکشی دارد. به خاطر مرگ با شلیک گلوله بازپرس دستور دادند صحنه حادثه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی بررسی شود. به همین خاطر با شما تماس گرفتیم.

سروان میری سپس به بررسی خانه پرداخت. هیچ مورد مشکوکی در سالن پذیرایی دیده نمی‌شد. وسایل خانه هم مرتب بود. به سمت اتاق میثم رفت که چوب شکسته‌هایی روی زمین توجهش را جلب کرد. مامور کلانتری درباره آن گفت: در اتاق از داخل قفل بود و همسایه‌ها برای ورود به اتاق مجبور شدند در را بشکنند.

کارآگاه به بررسی اتاق پرداخت، سر میثم روی میز بود و خون روی میز و دیوار دیده می‌شد. اسلحه‌ای در دست راست او قرار داشت و دو گلوله به شقیقه سمت راست شلیک شده بود.روی میز یک دسته کلید بود که وقتی آن را برداشت، زیرش لکه‌های خون دیده می‌شد.

همسر میثم که در اتاق ایستاده بود به دسته کلید اشاره کرد و گفت: این دسته‌کلید همسرم است. با آن در را از داخل قفل کرده بود. در اتاقم در حال استراحت بودم که صدای شلیک دو گلوله آمد، سریع به سمت اتاق میثم آمدم که در قفل بود. سراسیمه از خانه بیرون آمدم و از همسایه‌ها کمک خواستم. آنها در اتاق را با اجازه من شکستند و با جسد شوهرم روبه‌رو شدیم.

انگیزه خودکشی چه بود؟

ورشکسته شده بود و تحمل این وضع برایش سخت بود. به همین خاطر به زندگی‌اش پایان داد.

اسلحه را از کجا آورده بود؟

این اسلحه را قبل از ازدواجمان خریده بود.

سروان میری یک بار دیگر صحنه حادثه را بررسی کرد و گزارش ماجرا را نوشت.

پاسخ معمای قتل پیرزن در ویلای شماره 18

1-‌ سرو صدا نکردن سگ نشان می‌داد، قاتل با مقتول آشنایی داشته است.

2-‌ خواهرزاده مقتول مدعی بود مقابل در با جسد رو‌به‌رو شده و جرات نکرده داخل خانه برود. در صورت صحت ادعایش چطور فهمیده طلاهای مقتول سرقت شده است.

در مسابقه شماره گذشته 1489 نفر شرکت کرده بودند که 628 نفر پاسخ صحیح داده و از میان پاسخ‌های صحیح احمد سبک‌روی از قم و ملیحه ثابت از اصفهان به قید قرعه برنده شده‌اند.

شما خوانندگان گرامی با اشاره به دو دلیل مشخص کنید میثم خودکشی کرده یا به قتل رسیده است. پاسخ خود را همراه نام و نام خانوادگی به شماره 300011224 پیامک کنید.

وحید شکری

ضمیمه تپش جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها