پیش از معرفی پرچمدار جدید شیائومی یعنی می 6 در ماه آپریل، بسیاری انتظار داشتند تا می 6 پلاس نیز همراه با این گوشی معرفی شود. اما اکنون چند هفته‌ای از عرضه می 6 می‌گذرد و می 6 پلاس هنوز معرفی نشده است.
کد خبر: ۱۰۴۲۴۰۱
شیائومی می 6 پلاس به زودی معرفی می‌شود + عکس

به گزارش جا‌م‌جم آنلاین به نقل از دیجی‌رو، بر اساس شایعاتی که امروز منتشر شد، به زودی شاهد معرفی و عرضه می 6 پلاس خواهیم بود. در تصویر زیر قاب احتمالی این گوشی را مشاهده می‌کنید که در کنار قاب پشتی می 6 قرار گرفته است. به طور معمول نسخه‌های پلاس پرچمداران هر کمپانی از ابعاد بزرگتری برخوردار می‌باشند که می 6 پلاس نیز از این قاعده مستثنی نیست.

مشخصات می 6 پلاس شبیه به می 6 خواهد بود و تنها صفحه نمایش و ابعاد آن بزرگتر می‌باشد. طبق شایعات صفحه نمایش نسخه پلاس این گوشی 5.7 اینچ بوده و از رزولوشن 1080p بهره می‌برد.

مشخصات احتمالی می 6 پلاس شامل پردازنده اسنپدراگون 835 همراه با 6 گیگابایت رم، حافظه داخلی 64 / 128 گیگابایت از نوع UFS 2.0، دوربین دوگانه، باتری 4500 میلی‌آمپری و سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقات همراه با رابط کاربری MIUI 8 می‌شود. طی هفته‌های آینده شاهد عرضه این گوشی خواهیم بود.
با توجه به گذشت مدت نسبتا زیادی از عرضه می 6 در داخل کشور، هنوز قیمت این گوشی به تعادل نرسیده است، اگر تا هفته‌های آینده به قیمت مناسبی برسد قطعا شاهد فروش خوب این گوشی در بازار خواهیم بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها