برخورد شدید دو دستگاه خودرو سواری در غرب تهران، آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.
کد خبر: ۱۰۴۰۷۲۸
تصادف دو خودرو در بزرگراه شهید همت +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از سازمان آتش نشانی تهران، با اعلام این حادثه به سامانه 125 از سوی رانندگان خودروهای عبوری، بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه 80 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 7:50 صبح امروز به بزرگراه شهید همت (مسیر غرب به شرق)، نرسیده به وردآورد اعزام شدند.

رئیس ایستگاه 80 آتش نشانی در خصوص این حادثه گفت: دو دستگاه خودرو سواری پراید و پژو 405 به دلیل نامشخصی که از سوی کارشناسان پلیس راهور اعلام می شود با یکدیگر برخورد کرده و براثر شدت این حادثه راننده خودروی پراید (یک خانم 30 ساله) داخل اتاقک این وسیله نقلیه گرفتار شد.

وی افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، جریان برق هر دو خودرو را قطع کردند و علائم هشدار دهنده را در مسیر بزرگراه قرار دادند.

منوچهر رهی اضافه کرد: نیروهای عملیاتی با بکارگیری تجهیزات هیدرولیکی درب خودرو سواری را گشودند و خانم جوان که از ناحیه کمر و گردن دچار مصدومیت شده بود را از اتاقک وسیله نقلیه خارج کرده و وی را برای اقدامات بعدی تحویل کادر پزشکی اورژانس دادند.

گفتنی است؛ آتش نشانان در پایان هر دو خودرو را به حاشیه امن بزرگراه منتقل کردند و آثار باقی مانده از حادثه رانندگی را از سطح بزرگراه پاکسازی کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها