چهار مدعی اصلی لیگ برتر هنوز به آنچه که می خواسته اند در نقل و انتقالات دست نیافته اند.
کد خبر: ۱۰۳۹۲۵۷
نگاهی به فعالیت های 4 مدعی در نقل و انتقالات/ چه کسی می‌رود، چه کسی می آید؟

به گزارش جام جم آنلاین ، چهار تیم پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی و سپاهان به عنوان چهار مدعی اصلی لیگ برتر برای لیگ هفدهم برنامه های زیادی دارند. تلاش ها و تکاپوهای این چهار تیم همچنان ادامه دارد اما هنوز از بمب های نقل و انتقالات رونمایی نشده است. در ادامه نگاهی به تحرکات این چهار تیم و برخی از احتمالات می اندازیم:

پرسپولیس به دنبال ستاره های بیشتر

قهرمان لیگ شانزدهم هر چند تا اکنون چند مهره خوب جذب کرده اما هنوز کار مشکلی برای قوی تر بستن خود دارد. در حالی که هنوز تکلیف ماندن یا رفتن بازیکنانی مثل علیرضا بیرانوند و سروش رفیعی معلوم نشده است این تیم بازیکنانی مثل گادوین منشا، شجاع خلیل زاده و سیامک نعمتی را جذب کرده اند.

این بازیکنان نیز به طور قطع از پرسپولیس جدا خواهند شد: محمد آرام طبع، رضا کرملاچعب، حامد آقایی و سامان نریمان جهان . پرسپولیس به نسبت بازیکنانی که از دست داده بازیکن جذب نکرده است.

استقلال در انتظار مدافع تیم ملی فوتبال ایران

نایب قهرمان لیگ برتر که هنوز در شوک شکست شش بر یک مقابل العین در لیگ قهرمانان آسیاست برنامه های زیادی برای پنجره نقل و انتقالات دارد برنامه هایی که هنوز هیچکدام عملی نشده است. از جمع تمام بازیکنانی که استقلال می خواست فقط روزبه چشمی حضورش قطعی شده و بقیه هنوز به مرحله نهایی نرسیده است.

سجاد شهباززاده، مرتضی تبریزی، شایان مصلح، محمد دانشگر و پژمان منتظری که این آخری مدافع تیم ملی و مهره آس آبی ها در نقل و انتقالات به شمار می رود. تا اکنون فقط میعاد یزدانی از استقلال جدا شده.

تکلیف کاوه رضایی و امید ابراهیمی برای ماندن یا رفتن هنوز مشخص نشده است.

دست های خالی پرشورها

بحرانی ترین شرایط در میان مدعیان را تراکتورسازی دارد، تیمی که به حکم فیفا فعلا نمیتواند بازیکن جذب کند.آنها با این شرایط برای فصل آینده حرف های زیادی برای گفتن ندارند. احمد نورالهی، محمدرضا اخباری، سعید آقایی، کرار جاسم و مهدی کیانی از این تیم رفتنی شدند. چه کسی به جای آنها می آید؟ هیچکس، پرشورها اجازه جذب بازیکن ندارند.

توپ پر نصف جهان

حسن جعفری، ساسان انصاری ، سیاوش یزدانی ، شاهین ثاقبی ، عزت اله پورقاز و سعید آقایی بازیکنانی هستند که حضورشان در سپاهان لیگ هفدهم قطعی به نظر می رسد. سپاهان تا اکنون تا توانسته بازیکن جذب کرده است. اما در مقابل شجاع خلیل زاده، فرید بهزادی کریمی، جلال عبدی ، طالب ریکانی، محمد روشندل و موسی کولیبالی از سپاهان جدایی شان قطعی شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها