زن جوان که با انگیزه‌ای نامعلوم، خواهرشوهرش را قربانی اسیدپاشی کرده بود، دیروز در مواجهه حضوری با او، اسیدپاشی را انکار کرد.
کد خبر: ۱۰۲۹۳۵۸
انکار اسیدپاش در مقابل قربانی اسیدپاشی

به گزارش جام‌جم، الهام زن جوانی است که 24 آبان سال گذشته در خانه‌شان در محله افسریه، روی خواهرشوهرش اسید پاشید و او را مصدوم و روانه بیمارستان کرد. او بعد از بازداشت مدعی بود فردی غریبه وارد خانه‌شان شده و روی آنها اسید ریخته است.

این در حالی بود نوعروس جوان که قربانی اسیدپاشی شده بود، عروس خانواده را به‌عنوان عامل اسیدپاشی معرفی کرد و با شکایت وی زن اسیدپاش روانه زندان شد .

با گذشت هفت ماه از وقوع این حادثه، دیروز زن اسیدپاش و قربانی اسیدپاشی با حضور نزد بازپرس جنایی، در مواجهه حضوری با یکدیگر قرار گرفتند.

قربانی اسیدپاشی رو به عروس خانواده گفت: من در حق تو و زندگی‌ات بدی نکرده بودم که این بلا را سرم آوردی. تو می‌خواستی خفه‌ام کنی اما زمانی که نتوانستی مرا با اسید سوزاندی. زیبایی چهره‌ام را گرفتی. آرامش روحی‌ام را گرفتی و مرا برای همیشه خانه‌نشین کردی. من با تو هیچ اختلافی نداشتم پس چرا این بلا را سرم آوردی. زن اسیدپاش با شنیدن این حرف‌‌ها همچنان مدعی بود روزی که خواهرشوهرش در خانه‌شان مهمان بوده مردی غریبه وارد خانه‌شان شده و با انگیزه‌ای نامعلوم روی آنها اسید ریخته است. عامل اسیدپاشی همان مرد فراری است و وی اشتباهی بازداشت شده و به خواهر شوهرش علاقمند بوده است.

با توجه به انکار زن اسیدپاش در این مواجهه حضوری، با تجدید قرار قانونی روانه زندان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها