رئیس قوه قضاییه با توصیه به نامزدها برای پرهیز از دادن شعارهای بی‌اساس و غیرمنطقی گفت: طرح پاره‌ای شعارهای بی‌اساس علیه قوه قضاییه و مسئولان آن از این قبیل است، چنان‌که شعارهایی مانند افزایش یارانه‌ها یا وعده‌هایی از این دست هم باید با مطالعه مطرح شود.
کد خبر: ۱۰۲۸۴۱۹

به گزارش روابط عمومی قوه قضاییه، آیت‌الله آملی لاریجانی در جلسه مسئولان عالی قضایی با اشاره به در پیش بودن دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب به صورت مکرر بر حضور مردم در انتخابات تاکید فرموده‌اند. ایشان روز یکشنبه نیز بار دیگر حضور مردم را موجب اقتدار کشور دانستند. نفس حضور مردم در انتخابات، فراتر از آن است که چه کسی انتخاب می‌شود. قطعا انتخاب اصلح یک وظیفه دینی و عقلی است، اما فراتر از آن وظیفه ملی ما حضور در پای صندوق‌های رای است.

وی با اشاره به اظهارات برخی افراد مبنی براین‌که هیچ‌کدام از این نامزدها شایسته نیستند، تاکید کرد: حضور ما در پای صندوق‌های رای و رای دادن به یکی از نامزد‌ها قطعا به معنای پذیرفتن همه اعمال و رفتار نامزد مورد نظر ما نیست. باید در زندگی سیاسی خود واقع‌گرا باشیم و فراموش نکنیم به هر حال عده‌ای خود را در معرض رأی مردم قرار می‌دهند و ممکن است منطبق با همه ایده‌آل‌های ما نباشند، اما موظفیم کسی را انتخاب کنیم که بتواند چرخ اجرایی کشور را بچرخاند. اگر می‌خواهیم چرخ تولید و اشتغال بچرخد و از نعمت اقتدار و امنیت برخوردار باشیم باید با یک دولت مستقر به این هدف برسیم و این جز با رأی دادن و شرکت در انتخابات به دست نمی‌آید.

رئیس قوه قضاییه با بیان این‌که رسانه‌های غربی به دنبال القای ناامیدی و یاس در جامعه ایرانی هستند، قهر کردن مردم با صندوق‌های رای را خواست امروز دشمنان دانست و از مردم خواست با حضور پرشور خود، پروژه ناامید نشان دادن ملت را که از سوی کشورهای سلطه و از طریق رسانه‌های اختاپوسی آنها دنبال می‌شود، خنثی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها