پیش‌بینی سخنگوی پیروان خط امام(ره) در گفتگو با جام جم آنلاین

رییس جمهور در دور دوم مشخص می‌شود

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان این که اصولگراها نسبت به انتخابات پیشین وضعیت بهتری دارند پیش بینی کرد نتیجه انتخابات در دور دوم مشخص خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۲۶۷۰۷
رییس جمهور در دور دوم مشخص می‌شود

«کمال سجادی» پیرامون مواضع و برنامه های انتخاباتی حزب متبوع خود به جام جم آنلاین گفت: ما منتظر جمع بندی نهایی جبهه مردمی نیروهای مردمی هستیم، تا ببینیم در نهایت از میان رییسی، قالیباف و میر سلیم به اجماع خواهند رسید یا خیر.

وی افزود: با هماهنگی که با جمنا داریم قرر شد، این جریان بر اساس پایش کلی از نظرسنجی‌ها و فضای عمومی انتخابات روی گزینه واحد خود به نتیجه برسد که در این صورت جبهه پیروان خط امام و رهبری هم آماده حمایت از نامزد مذکور خواهد بود.

این فعال سیاسی در پاسخ به اینکه آیا رقابت توام سه نامزد اصولگرا به میزان آراء آنها همچون سال92 لطمه وارد نخواهد کرد، گفت: با ساختار و ائتلاف جدیدی که در قالب جمنا میان اصلوگرایان بوجود آمده باور داریم شرایط حضور این طیف سیاسی بسیار بهتر از دوره قبل بوده بعلاوه اینکه سایر جریانهای اصلوگرا همچون جامعه روحانیت مبارز بعنوان مرجع اصولگرایان حمایت خود از نامزدهای جمنا را اعلام کرده است.

وی افزود: در جواب پرسش شما باید بگویم در روند نظرسنجی ها و دیگر متغیرها همچون مناظره ها و برنامه های تبلیغاتی شاهد تحولاتی هستیم، از این رو برنامه طراحی شده جبهه مردمی در انتخابات این است که مشخص گردد کدام یک از سه نامزد و احتمالا دو نامزد(ضمن احترام به آقای میرسلیم بعنوان شخصی محترم و امین) در تبلیغات و مناظره ها از رأی بالایی برخوردار هستند تا در شورای مرکزی در مورد ماندن و کناره گیری آنها تصمیم گیری شود.

سجادی در این خصوص تصریح نمود: فعلا مشخص نیست که آیا نامزدی به نفع دیگری کنار می رود یا اینکه هر دو نامزد تا پایان به رقابت ادامه خواهند داد.

عضو ارشد جبهه پیروان خط امام و رهبری در مورد تحلیل دوم که می گوید مورد تایید دستجردی سخنگوی جمنا هم بوده، اظهار داشت: با احتمال تعیین سرنوشت انتخابات در دور دوم آن، دو نامزد تا انتها به رقابت پرداخته و مشخص شود در دور اول چه کسی حایز اکثریت آراست.

وی در پاسخ به این سوال که براساس چه مولفه هایی به دور دو رفتن انتخابات محتمل به نظر می‌رسد، گفت: رییس جمهور مستقر با اینکه از آراء مثبت مطلوبی برخوردار است، بررسی ها از آراء منفی ایشان در جامعه حکایت دارد، بنابراین باید گفت، دو دوره ای شدن انتخابات ریاست جمهوری دور از انتظار نیست.

در پایان از این فعال سیاسی پیرامون چند و چون و میزان تاثیر گذاری مناظره ها سوال شد که وی در پاسخ خاطر نشان کرد: سنگ بنای ایجاد شده توسط سازمان صدا و سیما برای برگزاری انتخاباتی با شکوه و شفاف مطلوب و شایان توجه است، ولی توصیه می شود نامزدهای محترم بیشتر به تشریح اهداف و برنامه های خود در خلال مناظره پرداخته و از پرخاش و رویارویی با یکدیگر پرهیز کنند.

سجادی افزود: رفتار کاندیداها بعنوان نخبگان سیاسی به بطن جامعه تزریق خواهد شد، بخاطر همین نامزدهای محترم سعی کنند عدالت تبلیغاتی خود را حین مناظره رعایت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها