سردار بهمن کارگر از رئیس سازمان صدا و سیما به خاطر پوشش مناسب اخبار و برنامه‌های راهیان نور قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۰۱۳۵۸۴
قدردانی رییس ستاد مرکزی راهیان نور از رئیس رسانه ملی

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، سردار بهمن کارگر در نامه ای از دکتر علی‌ عسکری، رئیس سازمان صدا و سیما به خاطر پوشش مناسب اخبار و برنامه‌های راهیان نور در شبکه ای رادیویی و تلویزیون قدردانی کرد. متن این پیام به شرح ذیل است:

برادر ارجمند، جناب آقای دکتر علی عسکری، رئیس سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

عید نوروز و سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» را به جنابعالی و همکاران مخلص و زحمتکش شما در رسانه ملی تبریک عرض می کنم. لازم می دانم از تلاش های چشمگیر عزیزان سازمان صدا و سیما در حوزه‌های سیما، صدا، خبر، استانها، مرکز بسیج و سایر بخش‌ها که نقش بی‌بدیلی در اعتلای کمی و کیفی حرکت عظیم راهیان نور این سنت حسنه و فناوری نوین استخراج گنج عظیم دفاع مقدس دارند، نهایت تقدیر و تشکر خود را اعلام نمایم.

تلاشگران رسانه ملی در سال جدید و ایام اوج حضور کاروان ها و مردم بزرگوار ایران در راهیان نور با حضور اثرگذار توانستند در پیروی از فرامین حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی ) موفق باشند.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور - سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

*شبکه های رادیو و تلویزیون، در برنامه ریزی های خود برای سال نو ، چندین قسمت را در جدول پخش نوروزی ، به ویژه برنامه های راهیان نور اختصاص داده اند و حال و هوای این سفرهای نوروزی به مناطق باقی مانده از دفاع مقدس را برای مخاطبانشان تشریح می کنند.

شبکه های یک تا پنج روزانه 100 دقیقه برنامه با موضوع راهیان نور پخش می کنند.

رادیو نیز علاوه بر راه اندازی شبکه 24 ساعته رادیو بهاران که تا 15 فروردین ماه پخش خواهد داشت، از دیگر شبکه ها ویژه برنامه هایی در رابطه با این موضوع، در نوروز 96 پخش می کند.

ارتباط زنده برخی از شبکه ها با گروه های تصویر برداری و خبری مراکز صدا و سیما در مرزهای غربی و جنوبی کشور از جمله این اقدامات است.

پخش مستند های مربوط به سفرهای نوروزی راهیان نور هم از جمله تولیدات رسانه ملی برای انعکاس این سفرهاست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها