چندی است شایعه جالبی به گوش می رسد که ادعا می کند اپل قصد دارد آیفونی 5.8 اینچی با نمایشگر اولد خمیده ارایه دهد. این شایعه از آن جهت جالب است که اپل تا کنون علاقه ای به نمایشگرهای خمیده نشان نداده است و احتمالا با توجه به افزایش محبوبیت اسمارت فون های دارای نمایشگر خمیده سامسونگ، عده ای انتظار دارند اپل نیز این فناوری را در محصولات خود ارایه دهد.
کد خبر: ۱۰۱۱۶۵۳
نمایشگر آیفون 5.8 اینچی احتمالا خمیده نخواهد بود

اما آنطور که به نظر می رسد، همه با این نظر موافق نیستند. بنا بر گزارش MacRumors، تعداد زیادی از تحلیلگران معتقدند که اپل همچنان و حتی در آیفون 5.8 اینچی خود از نمایشگر تخت استفاده خواهد کرد. در عوض تنها خمیدگی مورد انتظار در محصولات اپل در کناره های نمایشگر دیده خواهد شد که به دلیل استفاده از نمایشگرهای 2.5D که در حال حاضر در اپل واچ مورد استفاده قرار گرفته خواهد بود.
در این گزارش به نقل از تحلیلگر HIS Markit، وین لام، گفته شده:
پیش بینی می شود که اپل از نمایشگر تخت اولد در مدل ویژه آیفون خود استفاده خواهد کرد، که مشابه طراحی نمایشگر شیشه ای 2.5D فعلی است.
لام تنها شخصی نیست که چنین نظری دارد و پیش از او تحلیلگران دیگر همچون مینگ چی کو از KGI Securities و موسسه تحقیقاتی چینی TrendForce نیز نظرات مشابهی را ارایه داده بودند.
در هر حال باید منتظر ماند و دید اپل چه تصمیمی در این خصوص دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حمید
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
۰
۰
به خاطر اینكه صفحه نمایشگر خمیده كاربردی نداره و سامسونگ با اپ های غیر كاربردی و یا غیر ضروری فقط پول بیشتری از مشتری اخذ میكنه.و در ضمن باعث احتمال سقوط بالای گوشی های صفحه خم نیز میشود.

نیازمندی ها