رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: آرامش در بازار استان حکمفرماست و با کمبود هیچ قلم کالای پرتقاضای شب عید مواجه نیستیم.
کد خبر: ۱۰۱۱۲۳۷

محمد محمدپور عمران در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه کالا به اندازه کافی در بازارهای استان وجود دارد اظهار داشت: قدرت خرید مردم در سال های گذشته شکل گرفته است اما در دو سال گذشته کاهش نرخ تورم سبب شده تا قدرت خرید مردم کاهش نیابد.

محمدپور با عنوان اینکه نمایشگاه های بهاره سبب می شود جلوی رشد و شتاب قیمت ها را بگیریم گفت: در تمامی شهرستان ها نمایشگاه ها در حال برگزاری است.

وی یادآور شد: همچنین هزار و 600 فروشگاه استان نسبت به اجرای طرح فروش فوق العاده اقدام کرده اند و پیش بینی می شود که حدود 20 هزار بازرسی از صنوف صورت گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: 100 هزار تن پرتقال در انبارهای استان وجود دارد که فراتر از نیاز استان به شمار می رود، همچنین گوشت مرغ و قرمز نیز به اندازه کافی در استان وجود دارد و کمبودی در این بخش نداریم.

وی با بیان اینکه رکود در بازار حاکم است گفت: قیمت بسیاری از اجناس و اقلام نظیر آجیل نسبت به سال قبل پایین است.

محمدپور با اشاره به حضور میلیون ها گردشگر در استان از اصناف خواست تا انصاف را در فروش محصولات مدنظر قرار دهند و نباید مایه نگرانی مسافران شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها