تا هفته‌های قبل از سیستم چرخشی استقلال و نبود یک ترکیب ثابت در ذهن منصوریان انتقاد می شد.
کد خبر: ۱۰۰۸۰۷۷
طعنه علیمنصور به برانکو: 14تا نه، 20بازیکن دارم!

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از آی اسپورت، اما سرمربی استقلال -برخلاف ادعاهایش- در نیم فصل دوم 11 مرد اصلی خود را پیدا کرد و البته، همزمان نیمکتی همسطح با بازیکنان اصلی پیش روی خود می‌دید.

همان چیزی که این روزها دغدغه اصلی برانکو و قلعه‌نویی بوده است. بعد از محرومیت تراکتورسازی، تبریزی‌ها با بحران بازیکن روبه‌رو شدند. پرسپولیس هم از نیمکت ضعیف رنج می‌برد و به دفعات از نداشتن جایگزینی مناسب برای بازیکنان اصلی ضربه خورده.

دو تیم صدرجدولی بازیکنان قابل استفاده‌شان در هر بازی از 15 یا 16 نفر تجاوز نمی‌کند. در چنین شرایطی سرمربی استقلال در کنفرانس پیش از بازی با سیاه‌جامگان استفاده از سیستم چرخشی و آمادگی مجموعه بازیکنانش را به رخ کشیده و در بخشی از کنفرانس با طعنه به سرمربیان پرسپولیس و تراکتورسازی، که اصلی‌ترین رقیبان استقلال در صدر جدول لیگ برتر هستند، گفت: ما به افق روشن دقت می‌کنیم و مانند دیگر دوستان نیستیم که 14 بازیکن داشته باشیم؛ ما 20 بازیکن در اختیار داریم.

منصوریان از روزهای ابتدایی نشستن روی نیمکت استقلال نشان داده بود در کری‌خوانی می‌تواند پایاپای هواداران پیش روی کند. از همان روزهای اول برای برانکو و پرسپولیس در دربی خط و نشان کشید و در نقل و انتقالات هم سعی کرد رقابت‌ها را از پرسپولیس ببرد. تنش‌های او با قلعه‌نویی هم که آتش زیر خاکستر بود، بعد از شکست استقلال برابر تراکتور در آزادی دوباره شعله‌ور شد. حالا بعد از نیم فصلی که استقلال با منصوریان شرایطی نامساعد را گذراند، آبی‌ها این روزها جزو آماده‌ترین تیم‌های ایرانی هستند. حضور راضی کننده در آسیا و نتایج فوق‌العاده در دور برگشت لیگ برتر، این اعتماد به نفس را به منصوریان داده تا دوباره برای رقیبان رجزخوانی کند. اگرچه، او و استقلال همچنان با پرسپولیس صدرنشین اختلافی فاحش دارند و برای جاگذاشتن تراکتور رده دومی هم کار سختی در پیش دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها