جام جهانی فوتبال هنرمندان اینبار در همدان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۰۱۹۳۹
یک دنیا انتقاد به جام جهانی هنرمندان / +پاسخ مدیر باشگاه

به گزارش جام جم آنلاین ، این مسابقات از 27 بهمن ماه تا یک اسفند با حضور تیم‌هایی از 10 کشور در مجموعه 6 هزار نفری انقلاب همدان برگزار می‌شود.

هنرمندان 10 کشور برزیل، آلمان، یونان، مجارستان، ژاپن، ترکیه، سوئد، آذربایجان، رومانی و تیم ملی هنرمندان جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات در دو گروه 5 تیمی به مصاف هم می‌روند.

در حالی که این رقابت ها آغاز شده است اعتراض ها نسبت به نحوه انتخاب بازیکنان تیم هنرمندان بالا گرفته است. در واقع انتقاداتی که نسبت به این تیم می شود اتفاقی سابقه دار است. برخی از اعضای تیم هنرمندان اعتقاد دارند هنرپیشه های مطرح سینما و تلویزیون ایران با کمترین میزان تمرین و کمترین توانایی فوتبالی تنها بر اساس روابط بالا، باندبازی و شهرت خود به عضویت تیم هنرمندان درآمده اند.

این هنرمندان تمرین کافی ندارند و علاوه بر آن اجازه نمی دهند هنرمندان دیگر رشته ها به عضویت این تیم دربیایند.

علی قرطاسی خوشنویس و هنرمند مقیم سوئد که در تیم هنرمندان بازی می کند و در جام جهانی هم به میدان خواهد رفت یکی از این افراد است. وی در اینباره گفت: تیم فوتبال هنرمندان ایران صرفا در قرق بازیگران بوده به نحوی که انگار جز آنها سایر رشته ها هنر نبوده یا ورزشکاری نیست.

سید مهدی حیدری هنرپیشه تلویزیونی نیز در اینباره به جام جم آنلاین گفت: من خودم هنرمندم اما متاسفانه افرادی در تیم به میدان می روند که واقعا حقشان نیست. تیم هنرمندان مسئولیت بزرگ و هدف بزرگی دارد و قرار نیست هر هنرپیشه ای که دلش خواست در آن بازی کند.

حسن رمضانی مدیر باشگاه هنرمندان نیز در اینباره گفت: برای انتخاب بازیکنان حاضر در اردوی تیم هنرمندان قطعا شایستگی ها در اولویت است. ما افرادی را انتخاب می کنیم که علاوه بر داشتن اعتبار و سابقه خوب توانایی های فنی خوبی داشته باشند و حضورشان در این رقابت ها از هر نظر مفید واقع شود.

وی در واکنش به انتقادات مطرح شده نسبت به حضور پرشمار هنرمندان تلویزیون و سینما در مقایسه با دیگر هنرمندان رشته های دیگر گفت: ما به هیچ عنوان بین هنرمندان تبعیض قائل نشده ایم و از حضور تمامی هنرمندان استقبال می کنیم. اما نکته بسیار مهم این است که استقبال هنرپیشه ها از این تیم و رقابت هایش بیشتر بود ضمن اینکه همین هنرمندان بانی تشکیل تیم بودند.

رمضانی تاکید کرد: به هیچ عنوان تبعیض بین هنرمندان را نمی پذیرم. اگر کسی ادعایی دارد باید در عمل ثابت کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها