زن جوان که در اقدامی هولناک دو فرزند خود را به قتل رسانده و خودزنی کرده بود، پس از بهبود حالش به تشریح جنایت پرداخت.
کد خبر: ۱۰۰۱۸۱۱

به گزارش جام‌جم، صبح روز یکشنبه زنی در تماس با پلیس مشهد راز این جنایت هولناک را فاش کرد. ماموران با حضور در محل قتل در خیابان امام هادی(ع) با جسد طاهره هشت ساله و علیرضا چهار ساله روبه‌رو شدند که خفه شده بودند. مادر 33ساله آنها هم غرق در خون در حمام افتاده بود. زن جوان رگ دستش را بریده بود که سریع به بیمارستان منتقل شد و با تلاش پزشکان از مرگ نجات یافت.

خواهر راضیه که موضوع را به پلیس گزارش کرده بود، در تحقیقات گفت: دیشب خواهرم چند پیامک ارسال کرد که در آنها مدعی بود می‌خواهد به زندگی خودش و فرزندانش پایان دهد. صبح چند بار با او تماس گرفتم، اما پاسخگوی تلفن نبود. به ماجرا مشکوک شده و به خانه‌اش آمدم و با جسد خواهرزاده‌هایم و پیکر نیمه‌جان راضیه روبه‌رو شدم.

دیروز با بهبود حال زن جوان، او برای تحقیقات به شعبه 208 دادسرای مشهد منتقل و از سوی قاضی علی‌اکبر احمدی‌نژاد بازپرس جنایی، بازجویی شد. زن جوان که از کار خود بشدت پشیمان بود، به بازپرس گفت: 12 ساله بودم که مادرم فوت کرد و از آن زمان زندگی‌ام سیاه شد. تازه به سن جوانی رسیده بودم که مردی به خواستگاری‌ام آمد و با او ازدواج کردم. حاصل این ازدواج، طاهره بود. به خاطر این که شوهرم معتاد بود، از او جدا شدم و سرپرستی دخترم را به عهده گرفتم.

وی افزود: مدتی بعد مرد 67 ساله‌ای به خواستگاری‌ام آمد. من به تصور این که می‌توانم در کنار او زندگی آرامی داشته باشم، با او ازدواج کردم و چهار سال قبل صاحب پسری شدیم. فرزندان شوهرم مخالف این ازدواج بودند و اصرارهای آنها باعث شد چند ماه قبل از هم جدا شویم. 14 سکه طلا مهریه‌ام بود که شوهرم آن را پرداخت کرد. هر ماه 500 هزار تومان نفقه می‌داد. خودم هم خیاطی می‌کردم و مشکل مالی نداشتم. اما بچه‌ها همیشه بهانه شوهرم را می‌گرفتند و از بهانه‌گیری‌های آنها خسته شده بودم. زندگی بدی را تجربه کردم و نمی‌خواستم فرزندانم هم به سرنوشت من دچار شوند به همین دلیل تصمیم به قتل آنها گرفتم. طبق نقشه به دو فرزندم قرص خواب‌آور دادم و در خواب آنها را خفه کردم. بعد هم در حمام رگ دستم را بریدم تا خودکشی کنم، اما زنده ماندم.

قاضی احمدی‌نژاد پس از بازجویی از این زن و تحقیق از شوهر دومش، راضیه را برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها